VOB file op schijf converteren naar ISO..Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheep

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Beste mensen,

Ik heb films op mijn harde schijf staan met een VOB extentie, (Audio_TS & Video_TS mappen met daar in de VOB files).

Als ik een film wil bekijken moet ik steeds een nieuwe VOB file aan klikken en bovendien kan ik ook de subtitels e.d. niet instellen.

Ik wil deze losse files converteren naar 1 ISO file, zodat ik die ISO file kan mounte en de film gewoon als een dvd kan bekijken/bedienen.

Heb al veel geprobeerd, maar vind het juiste programma'tje niet.

Alvast bedankt voor de moeite..

Grtz...:thumb:

iSheep

Gebruik daar CloneDVD2 voor, maar misschien willen andere progjes dat ook.

Misschien een "domme" opmerking, maar ik weet niet of je de film alleen op de computer wilt kijken, of ook op een dvd-speler, want dan zou ik zeggen probeer de dvd gewoon te branden op een rewriteble. Meestal staat de ondertiteling ook in je vob-bestandjes verwerkt.

Bedankt voor al jullie reacties...DVDClone2 werkt top en is erg gebruiksvriendelijk, ik zal magiciso ook even proberen..Thanks...Grtz.:thumb:

Bedankt voor al jullie reacties...DVDClone2 werkt top en is erg gebruiksvriendelijk, ik zal magiciso ook even proberen..Thanks...Grtz.:thumb:

Ik had hetzelfde probleem met de dvd's. Ik heb nu ook DVDClone2 gebruikt en werkt idd erg makkelijk en goed. Het enige probleem is dat mijn menu op de dvd niet meer werkt :S ik kan nergens meer op klikken. Heb jij ook last van dit probleem of weet je een oplossing?:confused:

Gr. WvH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan