vocht, koude weer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin 1993

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2010
hallo,

Ik zit nu midden in een verbouwing (nieuw huis) en nu zit ik dus in een soort woonkeet die erg slecht geisoleerd is en met die koude weer ook erg koud in is.

Nu is het overdags wel een aardige temperatuur maar snachts als de kachtel uit is, kan het wel voorkomen dat het gewoon 1 of 2 graden is en het is ook erg vochtig tegen de muren enzo.

Nu heb ik een best groot aantal duure appparaten zoals een xbox 360, pc, tv, digitennen enz. Ik ben bang dat deze nu allemaal kapot gaan door dit weer.

Wat denken jullie? zijn die apparaten bestand tegen zulke koude temperatuuren? en zal de vocht ook in de apparaten trekken?

alvast bedankt.

Hoi,

Lijkt mij dat de kachel iets moet laten branden vocht lijkt mij niet goed voor de apparatuur

Denk ondanks de verbouwing, je huis warmer zal zijn en minder vochtig dan die keet. Nee vocht is niet goed.

ja klopt we laten ook 1 kachel branden maar dat helpt niks tegen de vocht, en als we snachts ook al zoveel stoken dan hebben we straks een electriciteitsrekening waar je niet vrolijk van wordt, wat de kachels gaan allemaal op electra

Denk ondanks de verbouwing, je huis warmer zal zijn en minder vochtig dan die keet. Nee vocht is niet goed.

ja klopt , in het nieuwe huis is het warmer al in de keet maar daar kunnen we nog niks in opslaan omdat ze overal nog mee bezig zijn.

Hoi,

Dan zou ik ze elke dag laten draaien en ze daarna in bv een doos opruimen met van die vocht vretende zakjes erin . Of bij een kennis brengen

Vocht is niet best voor hardware, kou maakt niet zo veel uit :thumb:

Klein beetje vocht maakt niet zo heel veel uit, maar als het vastvriest door de kou dan weet ik het niet...

Meer vocht is niet goed, maar als het erin komt, dan kan je het beste batterijen en harddisks eruit halen en laten drogen (dus niet in het vocht). Meestal werkt het weer als het droog is.

Goed opbergen bij je op de kamer, of slaap je met zijn allen in één kamer? In een slaapkamer is het meestal wat warmer en anders misschien een dikke deken er overheen. Niet een te stoffige deken, want dat is ook weer niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan