Vodafone 715

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel83

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Hallo!

Ik heb afgelopen vrijdag een Vodafone 715 Prepaid pakket opgehaald. Mijn telefoon was kapot en ik heb een abonnement bij vodafone. Nou wilde ik mijn abonnementskaartje in de prepaid telefoon doen, maar helaas zit daar een lock op!! Tot mijn stomme verbazing en frustratie. Het kost me 100 euro om te laten unlocken, en dat is de helft meer dan het hele telefoontje me gekost heeft.

Is er nou geen andere weg om het goedkoper te laten unlocken? Ik gebruik deze telefoon echt alleen voor mezelf, dus niet voor handel en alleen voor noodgevallen als er onderweg iets gebeurd. Het is een Vodafone 715, wat op internet ook bekend is als de Hyawei U120. IMEI : [ .... ] en voorop de telefoon staat ook echt Vodafone, dus niet een merk zoals samsung o.i.d.

Please need some help!

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar heeft Vodafone behalve een provider lock nog een tweede lock waardoor je zelfs geen abonnementkaartje in een prepaid toestel kunt stoppen. Heel misschien dat je Vodafone kunt overtuigen die tweede lock eraf te halen als je je verhaal verteld aan de klantenservice. Anders zou je misschien nog naar de lokale telefoonboer kunnen gaan om te vragen of zij (goedkoper) de lock kunnen verwijderen. Op de Zwarte Markt in Beverwijk kunnen ze trouwens bijna elk toestel unlocken. Maar onthoud wel dat de garantie dan wel verloopt en stuk is dan stuk! Er bestaat geen algemene unlockcode om toestellen te unlocken.

p.s. ik zou de imei-code even weghalen.

Laatst bewerkt:
Hallo!

Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad al met de klantenservice gebeld, en het hele verhaal uitgelegd. Zij zeggen dat het vanuit de fabrikant komt. Maar ja ik ga ook even kijken op de markt, want het zou zonde zijn dat ik dat ding een jaar in de kast heb liggen. Want met een jaar of ouder doen ze het gratis.

haal je i-mei nummer ff weg in je 1e post... of een admin moet dat doen:)

Oh sorry ! Ik wist niet dat ik dat niet mocht vermelden. Waarom trouwens eigenlijk niet?

Oh oke! Dank je wel! Ik hoop dat het nog op tijd was! Wat kan men doen dan met die informatie? Nou ben ik best ongerust dat het nu al te laat was en ik misschien mijn telefoon niet meer kan gebruiken straks! :(

zoveel mensen zullen dat nummer niet gezien hebben, en ze moeten daarbij je telefoonnummer hebben om evt kwaad te willen... :)

Oh oke! Nou het telefoonnummer had ik nog niet vermeld gelukkig! Zal voortaan niet te snel meer zulke informatie geven. Ik dacht alleen dat mensen mij misschien konden helpen als ze zoveel mogelijk info hadden!

Oh oke! Nou het telefoonnummer had ik nog niet vermeld gelukkig! Zal voortaan niet te snel meer zulke informatie geven. Ik dacht alleen dat mensen mij misschien konden helpen als ze zoveel mogelijk info hadden!

absoluut! en m.b.t. dit nummer maken meer mensen de fout! dus no cares;)

Hallo!

Nou inmiddels heb ik nog steeds geen telefoon, omdat de unlock code van dit toestel nog niet beschikbaar is. Wel in de US en nog een land, maar de code voor Nederland is er nog niet. Balen hoor! Ben je zo blij met je telefoon en dan kan je er niet eens gebruik van maken! Bij de klantenservice van Vodafone hebben ze geen greintje toegeeflijkheid want het kost je hoe dan ook gewoon 100 euro!

dan kan je het beste gewoon naar een telefoonwinkel gaan en m daar laten unlocken, kost je dan iets van 10 a 20 euro... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan