Vodafone Blox

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Ik heb 2 vragen:

1* Ik kreeg onlangs een brief binnen van vodafone onder ons, dan kan je zorgeloos bellen voor maar 10 euro per maand.
Nou bel ik elke dag minimaal 1.5 uur met de zelfde persoon, maar ik zag ook iets staan over met zijn 4-en bellen, nou is mijn vraag kan je ook met 1 persoon bellen of moet je dan meteen met meerdere ?
En heeft iemand er ervaring mee ?
want ik heb een zakelijk abbo maar ik las dat dat niet kon maar als ik me nummer check op vodafone.nl dan kan me nummer er wel voor gebruikt worden.
Maar het leek mij wel mooi omdat je dan ook gratis naar die persoon kan bellen (naja voor die 10 euro dan) maar wel zo lang als je wil en die persoon naar mij..

2* Mijn vriendin heeft een prepaid kaart van vodafone nou wou ze graag eindeloos sms-en van vodafone voor 10 euro,
dus wij 10 euro er op gezet nu had ze geloof ik 10.09 euro maar dan sturen we een smsje '' zorgeloos sms aan '' naar 4000 maar dan krijgen we een smsje terug ''vodafone info : Op uw huidige tarief kunt u Vodafone bloX niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur.'' maar dat kost geld en dan is ons saldo sowieso te laag.

Zou iemand mij kunnen helpen met deze problemen ?

Nogmaals vraag 1 gaat over een abbo en vraag 2 over een prepaid kaart !!

Met vriendelijke groet, Heerenveen

Laatst bewerkt:
Dit zijn de antwoorden op je vragen: :)

Als je een Basis abonnement of een Vodafone Prepaid nummer hebt, kun je voor 10 euro per maand Onder Ons aanvragen. Je kunt met Onder Ons een groep maken met 1 tot 3 andere Vodafone mobiele nummers. Alle groepsleden kunnen elkaar dan onbeperkt en gratis bellen. Als je een ander abonnement hebt, kun je wel deelnemen aan een bestaande Vodafone Onder Ons groep, maar voor het bellen betaal je dan de gesprekskosten die bij je abonnement horen. Meer informatie over Onder Ons vind je op http://www.vodafone.nl/prive/onderons.

Je kunt Zorgeloos SMS BloX aansluiten op de tariefplannen Meerwaarderen, VeelBellen of VeelSMSen. Als je een ander tariefplan hebt, kun je dat gratis wijzigen via het menu van 1200 of 0654500100. Meer informatie over prepaid en tarieven kun je vinden op: http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/basisprepaid/

Antoine
Vodafone Web Relations

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan