Vodafone Internet BloX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scandax

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Hallo,

Ik heb een vraagje over BloX voor internet van Vodafone. Ik ben van plan Internet Blox Basis te gebruiken, maar heb er een paar vraagjes over.

- Is 250 MB veel/genoeg om een maand mee door te komen? (Ik ben van plan ebuddy.com, nu.nl mobiel, hyves mobiel e.d. te gebruiken.)

- Als ik gratis spellen download voor mijn telefoon vanaf mijn telefoon, bijvoorbeeld van een mobielere versie van mobile9.com, download, kost dat dan extra MB van het BloX abonnement, moet ik bij betalen of iets in die zin?

- Heeft iemand ervaring met Vodafone BloX voor internet?

Hallo Scandax,

Heb je prepaid of heb je abbonement? Heb zelf ervaring ermee gehad. Als je tegoed van 250 MB op is (wat denk ik wel genoeg is voor ebuddy enzo.) krijg je een sms (bij mij was deze veel te laat)!! Dan wordt per MB geloof ik iets van 33cent van je tegoed afgeschreven. Als je prepaid hebt dan merk je het als je beltegoed op is maar als je abbonement hebt gaat dit onbeperkt door totdat je een rekening hebt!

Trouwens, met Hyves moet je een beetje opletten want daarbij zitten ook foto's die vele KB's groot zijn. Ik zou de spelletjes maar gewoon via je PC downloaden want meestal zijn die wel 6 MB ofzo.

Vodafone Blox is dus gebruiken op eigen risico! :P

Groetjes,
Jasper

Laatst bewerkt:
Ik heb prepaid, ik bel en sms te weinig om voordeel uit een abbonement te halen :). In de voorwaarden staat dat je een SMS krijgt als je 80% of 100% van je Blox "Tarief" hebt gebruikt, maar er staat geen tijd achter... Een beetje tricky. Verder heb ik net even wat op google gezocht en zo, en daar las ik ook dat hyves inderdaad heel wat kan verbruiken.

EDIT: Ben je snel buiten je BloX gegaan (= Ben je snel over je tarief heen?)

Laatst bewerkt:
Hoi,

In Oostenrijk heb ik een dagbundel van 25 MB aangezet. Ik heb een uurtje zitten internetten en toen was mijn tegoed + mijn beltegoed op (door een te late sms van Vodafone, dat mijn tegoed op was). Je kunt het dus zelf uitrekenen hoelang je ongeveer kunt internetten (zal je even helpen):
(bij mij was dit een beetje Google'n en Hyves en mailtjes lezen)!

250 : 25 = 10 dagen, 1 uurtje per dag ongeveer.

Vraag het gerust als er vragen zijn!! Daar is het forum voor ;) !
Groetjes van Jasper

Laatst bewerkt:
Denk dat ik hooguit een halfuurtje per dag op internet zal zitten, maar mij lijkt dat ebuddy en nu.nl ongeveeer evenveel o zelfs meer wegen dan hyves.

Een halfuurtje gaat sneller dan je denkt hoor !! :)
Ik denk niet echt dat Ebuddy heel veel van je tegoed vraagt hoor!

Denk Hyves en Nu.nl Mobiel wel i.v.m plaatjes en filmpjes.

Groetjes van Jasper
Jasper

Vodafone heeft 2 "versies": 250MB en 1GB. Is 1GB dan beter om te nemen? En mij lijkt het downloaden van spellen via je telefoon ook veel van je tegoed in beslag te nemen.

Als je op Hyves.nl gaat en spelletjes via je telefoon wil downloaden zou ik toch persoonlijk voor de 1 GB gaan(welke telefoon heb je?). Namelijk als je een telefoon met Android hebt kunnen de spelletjes al gauw 10 MB zijn! Ik persoonlijk zou liever 1 of 2 euro meer betalen dan dat ongemerkt opeens 7 euro of meer van je tegoed eraf is. De keuze is dus aan jouw! :)

Groetjes van Jasper
(als er nog meer vragen zijn, ask it me) ;)

Trouwens, ik had nog gisteren even op je site gekeken! Ziet er heel mooi uit!! :)

Laatst bewerkt:
Heb een samsung star, spelletjes zijn vaak iets van 500KB of iets wat daarbij in de buurt ligt.

Dank voor je snelle antwoorden. Denk dat ik alles wel weet nu. Ik sluit het topic nog niet, kunnen mijn ouders dit ook nog even door lezen :)

Groetjes & een fijn weekend

Graag gedaan hoor!! :)
Hopelijk mag het van je ouders en dan wens ik je veel plezier met het internetten op je telefoon!! ;)

Jij ook een fijn weekend!

Groetjes,
Jasper

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan