Vodafone

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdwardAarts

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Nu word ik regelmatig onbekend gebeld wat zwaar irritant is, zelfs de laatste 2 weken 3 x per dag ja gewoon wegdrukken zou je zeggen doe ik dus ook,maar er is toch wel een andere manier om dat onbekende bellen tegen te gaan ?om dat voorgoed te stoppen ? ik heb gisteren de klantenservice gebeld maar dan verwijzen ze je weer naar de site.erg ingewikkeld duss,is er misschien iemand die hier advies over kan geven aub ?alvast bedankt

Hier heb ik zelf ook erg vaak last van, dus ik ben ook benieuwd of hier enige oplossingen voor zijn.

bij jou ook 3 x per dag dan ? en ja het is zwaar irritant, is voor hun natuurlijk lekker makkelijk naar de website verwijzen,hoeven ze er zelf niet teveel aan te doen,stel je voor dat ze daar moeten werken bij vodafone

Ook bij mij was het regelmatig op de dag, maar niet elke dag. Gewoon verschillend. Maar toch is het irritant als je de hele tijd tijdens school of werk wordt gebeld. Ik heb deze week nog enkele keren opgenomen toen er werd gebeld en het was een jongen die fluisterde. Mijn ouders vermoeden dat het iemand is die ik ken, maar dat weet ik echt niet.
Ik wordt er wel stapelgek van eigenlijk. Hoewel hij nu al enkele dagen niet meer heeft gebeld, sinds hij mijn vader ook aan de lijn heeft gekregen.

Hoi,

Dan is er bij jou sprake van iets anders dan bij mij.
Mocht die overlast weer beginnen, dan kan je via de site van Vodafone een telefonische overlastmelding doen.
Je moet dan opgeven hoe vaak je per dag wordt lastiggevallen en welk telefoonnummer dat is.
Vaak weet je dat telefoonnummer niet, omdat dat onderdrukt wordt, maar dan kan je gewoon wél die overlastmelding doen.
Bij de providers is namelijk wél te achterhalen welke nummers jou hebben gebeld, ook al heeft de beller zijn telefoonnummer afgeschermd.

nou ik kan intikken in die zoekbalk wat ik wil,maar kan er geen telefoniosche overlastmelding in vinden,is er misschien een andere tip,waarbij dit wel te vinden is ?

Je hebt toch zo'n bel mij niet register?

Ik zelf heb ook vodafone en word praktisch nooit anoniem gebeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan