Vodafonethuis en outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy46

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Ik probeer vodafonethuis in mijn Outlook 2007 in te stellen volgens de handleiding van vodafone. Maar elke keer komt het programma terug om het wachtwoord in te voeren. Ik gebruik steeds het myvodafonethuis wachtwoord die op de brief staat. Maar dit helpt niet. Als ik verzenden ontvangen klik voltooid alleen de uitgaande email bij het inkomende treed de fout op. Wie helpt?

Volgens de website:
Inkomende e-mailserver (POP3): pop3.vodafonethuis.nl
Uitgaande e-mailserver (SMTP): smtp.vodafonethuis.nl

Heb je dat ook zo ingesteld? En ook de juiste inlognaam en wachtwoord aangegeven?

Tijs.

Jup precies zo ingesteld. My vodafone thuis Wachtwoord en gebruikersnaam die op de brief staat die ik heb gekregen zijn ingevoerd.

Probeer de webmail eens met dat wachtwoord... dat zou moeten werken.
NOK, dan hun helpdesk want wij kunnen daar niks mee...

ook dat werkt niet? Heb met de helpdesk gesproken en die vertellen mij dat ze de mailbox niet kunnen zien en dus het wachtwoord niet kunnen zien/aanpassen? erg vreemd want het heeft allemaal gewerkt op de vaste pc die stuk is. daarom probeer ik het nu op de laptop in te stellen. ik kan ook nog steeds gewoon mails sturen bijvoorbeeld via me telefoon met mijn hotmail naar mijn Vodafone emailadres zonder dat er een bericht terugkomt dat de mailbox niet bestaat of iets dergelijks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan