Ik heb een nieuw systeem samengesteld, en bij het opstarten merkte ik op dat de casefan niet goed draaide, en de cpu fan draaide niet. Toen ben ik de handleidingen door gaan nemen, en de casefan moest op een normale molex ipv een speciale fan molex omdat deze minder V geven. Daarmee was dat probleem opgelost. En toen deed de CPU fan het ook opeens weer. Deze begint wel pas met draaien tegelijk dat de videokaart de eerste beelden naar de monitor verstuurt, en dus niet meteen als je de pc aanzet, is dat wel normaal?
Maar dan nu het grootste probleem, na 2 weken nu, draait de fan van mijn voeding helemaal niet meer. Hij geeft iedere 3 seconde een tikkend geluid, en als ik kijk zie ik dat de fan dan een heel klein stukje draait, maar de fan gaat niet normaal draaien. Hoe zou dit komen?
Ik heb al op GoT gezocht, en ook op google, maar ik kan niemand met een vergelijkbaar probleem vinden.
Ook heb ik al geprobeert alle fans los te koppelen, en dan op te starten, maar dat helpt ook niks. Ook met alle overbodige hardware eruit doet hij het nog niet.
Mijn specs:
Intel Core2 Duo E6750
Gigabyte P35-DS4
Team Elite 2048MB DDR2
Foxconn Geforce 7100GS
Maxtor 250GB Sata2
Be Quiet ES-600W
Maar dan nu het grootste probleem, na 2 weken nu, draait de fan van mijn voeding helemaal niet meer. Hij geeft iedere 3 seconde een tikkend geluid, en als ik kijk zie ik dat de fan dan een heel klein stukje draait, maar de fan gaat niet normaal draaien. Hoe zou dit komen?
Ik heb al op GoT gezocht, en ook op google, maar ik kan niemand met een vergelijkbaar probleem vinden.
Ook heb ik al geprobeert alle fans los te koppelen, en dan op te starten, maar dat helpt ook niks. Ook met alle overbodige hardware eruit doet hij het nog niet.
Mijn specs:
Intel Core2 Duo E6750
Gigabyte P35-DS4
Team Elite 2048MB DDR2
Foxconn Geforce 7100GS
Maxtor 250GB Sata2
Be Quiet ES-600W