voeding goed genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartje22

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Is deze voeding: Cooler Master Real Power M520w, goed genoeg voor dit systeem?:

Intel Core 2 Duo,E8400, •
Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200
Arctic Freezer 7 pro
Club3D Radeon HD4850,GDDR3, PCI Express
Asus P5K,RetailId
Cooler Master CM 690,Zwart
Team Elite,2048MB, DDR2. PC6400, 800MHz

hij geeft aan 487 watt maar ik heb heel veel dingen nie ingevuld omdat ik niet weet wat het is. dus miss weet iemand anders het uit zijn hoofd?

en als ik er in te toekomst nog een hd 4850 (of 4870, want ik heb gehoord dat videokaarten uit dezelfde serie ook in crossfire kunnen) er bij zet is het dan nog steeds genoeg?

en als ik er in te toekomst nog een hd 4850 (of 4870, want ik heb gehoord dat videokaarten uit dezelfde serie ook in crossfire kunnen) er bij zet is het dan nog steeds genoeg?

Ja, dat is dan nog steeds genoeg. Alles bij elkaar heeft het hooguit zo'n 300 Watt nodig, meer niet. Extra videokaart erin en je komt dan hooguit op 450 Watt ofzo uit met alle belasting aan.

Ja, dat is dan nog steeds genoeg. Alles bij elkaar heeft het hooguit zo'n 300 Watt nodig, meer niet. Extra videokaart erin en je komt dan hooguit op 450 Watt ofzo uit met alle belasting aan.
Ik vind het krap hoor, met een 4850 en een 4870 in een systeem.
Laatstaan een 4870X2 samen met een 4850.

Als je toch een voeding gaat kopen, dan zou ik toch gelijk een iets zwaardere nemen. Het prijsverschil valt in principe wel mee.
Heb je die voeding al, dan is het natuurlijk goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan