Voeding in combinatie met systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinolection

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Beste Leden,

Kan een goede voeding meer stabiliteit in het systeem en betere systeemprestaties brengen?

Groetjes

Hoi,

Stabiliteit wel maar systeemprestaties niet volgens mij.
Waarom deze vraag als ik vragen mag

Modag

misschien toch een betere voeding, heb nu een slechte voeding die ik bij mijn kast kreeg, het was ook geen dure kast namelijk

haha! ik heb een x-gear voeding! wat voor voordelen bied het mij als ik een goede voeding koop? kan het zijn dat mijn onderdelen dan voldoende voeding krijgen en zo beter werken/prestaties?

Hoi,

Als ik het lijstje nog goed in mijn kop hebt staat er bij hoe je dit kan kopen of zoiets dat zegt genoeg dus ik zou het wel ernstig overwegen om een nieuwe voeding te kopen.

Modag

Dat heb ik gezien, maar mijn vraag was ook, wat voor voordelen geeft het precies?

Hoi,

Zoals in mijn eerste antwoordt meer stabiliteit en een stuk veiliger qua spanningen kunnen door slechte spanningen de pc flinke schade toebrengen.

Modag

haha! ik heb een x-gear voeding! wat voor voordelen bied het mij als ik een goede voeding koop? kan het zijn dat mijn onderdelen dan voldoende voeding krijgen en zo beter werken/prestaties?

koop een be-quit,da's een heel stille en krachtige voeding:700wat:thumb:

Hoe kan je dat nou adviseren. Je weet niet eens wat voor een specs zijn pc zijn. 700 watt is waarschijnlijk enorme overkill.

Wrom voeding veranderen als de pc nog goed werkt??

Beetje overbodig, zoalang je prestaties goed zijn en je pc niet uitvalt/herstart of andere gekke dingen doet. Lekker laten zitten zou ik zeggen.
Heb zelf eerst ook 5 jaar gedraaid met een goedkoop qtek dingetje, maar werkte altijd.

Edit: Wat denk je te zelf te bereiken met een andere voeding?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan