Voeding inbouwen zonder de voeding"behuizing"

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjevee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
hoi,

kan het kwaad dat ik m'n pc voeding in mijn computer bouw zonder een omhulsel?
hij komt vast te zitten op de bodem van de computer, de ventilator blijft er ook gewoon zitten.

er is geen mogelijkheid om de koeler met behuizing en al te plaatsen.

maakt het uit dat de power supply dan geen eigen behuizing heeft?
of koelt hij dan niet goed?

ik hoop dat iemand me kan helpen...
alvast bedankt !

groetjes bartjevee

je bedoelt dus een open voeding ....
nee ik zou het niet doen vanwege de gevaarlijke spanningen op de voeding....
waarom laat je de behuizing niet gewoon zitten ?

je bedoelt dus een open voeding ....
nee ik zou het niet doen vanwege de gevaarlijke spanningen op de voeding....
waarom laat je de behuizing niet gewoon zitten ?

bedankt voor de info.
ik kan de behuizing er niet omheen laten zitten omdat die dan niet in de pc past, het is geen standaard pc-behuizing maar een powermac g5 behuizing.
ik zou 'm wel in het midden van de bodem kunnen zetten, maar dan zou ik een extra powercable naar deachterkant van de computer moeten trekken. kan dat dan geen kwaad?

bedankt voor de info.
ik kan de behuizing er niet omheen laten zitten omdat die dan niet in de pc past, het is geen standaard pc-behuizing maar een powermac g5 behuizing.
ik zou 'm wel in het midden van de bodem kunnen zetten, maar dan zou ik een extra powercable naar deachterkant van de computer moeten trekken. kan dat dan geen kwaad?

Ik denk dat dit minder kwaad kan. Dus de kabel naar binnen werken, maar verder de behuizing gewoon laten zitten.
Enige probleem dat je dan nog kan hebben is een vreemde luchtstroming. Maar als dat problemen oplevert zijn er wel weer andere oplossingen te verzinnen.

Ik denk dat dit minder kwaad kan. Dus de kabel naar binnen werken, maar verder de behuizing gewoon laten zitten.
Enige probleem dat je dan nog kan hebben is een vreemde luchtstroming. Maar als dat problemen oplevert zijn er wel weer andere oplossingen te verzinnen.

ok, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan