voeding kapot of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnvdbor12

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Ik wou gisteren me comp aan zetten en wil helemaal niet meer aan. Dag van te voren geen problemen en ineens dit. Heb voeding geprobeerd in andere comp en dan start de comp vrolijk op. Een oudere voeding in deze comp geprobeert en ja hij doet het weer maar nog geen uurtje later krijg ik hem met deze voeding ook niet meer aan:confused: terwijl de voeding het in de andere comp dan wel juist weer doet.

kan iemand mij helpen..

mvg

Stijn

je bedoelt de batterij er een poos uithalen of gewoon de cmos resetten door jumpertje?

@ bierens

Nu die batterij er uit alleen in noodgeval en schoon houden.

Niet met vingers aan zitten of schoon maken met trichloor-ethileen.

Eric.

Connector op Mobo

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is:
  1. Je connector op het mobo is niet goed
  2. Je start knop geeft geen goede sluiting meer door aan de on/off pennetjes
Je kunt proberen handmatig ze kort te sluiten.

Eric.:thumb:

Indien je ook geen biosbeeps krijgt, wordt het minder, een paar dingen.

Geheugen naar zijn grootje, te testen door er, indien meerder, eentje er uit te halen, en eventueel om wisselen.

Eventuele dipswitches voor de FSB op het mobo om zetten.

Ook kan natuurlijk ook het mobo zijn overleden.

alle onderdelen doen het gewoon als ik ze los probeer in ene andere comp. Het is gewoon dat de voeding het niet doet. maar zo snel ik er een andere inzet dat ie het wel doet terwijl de "oude voeding" het wel in een andere comp doet maar niet werkt met deze comp.

mvg

Stijn

p.s. het maakt niet uit wat voor voeding je erin doet ik ben begonnen met een 350 watt toen hetzelfde verhaal. 420 watt voeding erin gedaan doet het een tijdje en dan weer hetzelfde probleem. en nu heb ik er een 680 watt voeding in gedaan en die doet het ook weer een poos goed en dan zo ineens doet ie het weer niet..

ik snap er niks meer van:(

En als je alleen de stekker op je Mobo er even af haalt en weer op zet.

Mogelijk een slecht kontact of slecht gesoldeerd pennetje.

Eric.

heb zoon verhaal keer met stof gehad, heb alles schoon gemaakt alles netjes weer aangesloten en hij deed weer :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan