sander0606
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jun 2007
Nou, ik ben dus bezig m'n oude pc aan het verbouwen en het lukte vrij aardig tot ik problemen kreeg met "cpu fan error". Dit doet nu niet zoveel ter zake want dat wordt reeds in een ander topic behandeld. Feit is dat ik de pc dus niet gewoon kon uitschakelen. Ik heb dus meermaals met succes gewoon de verdeelstekker afgelegd, maar laatst zette ik de voeding af (1-->0). Nu krijg ik m'n pc niet meer aan. Ik hoor even een raar geluid alsof er plots stroom doorloopt en dan niets meer. De ventilator van de koeling begint even te draaien en valt dan meteen stil. Is de voeding kapot of zo?? Feit is dat m'n moederbord wel nog stroom krijgt want het lichtje brandt nog. (er is een connecto van de voeding voor de processor en eentje voor het moederbord)
Blijkbaar is het belangrijk van dit op een geaard stopcontact aan te sluiten, maar als m'n verdeelstekker op zo'n stopcontact is aangesloten, dan is dat ook goed, of niet?
Help mij AUB zo snel mogelijk.
P.S.: en ja, ik heb m'n voeding alweer aangezet.
Blijkbaar is het belangrijk van dit op een geaard stopcontact aan te sluiten, maar als m'n verdeelstekker op zo'n stopcontact is aangesloten, dan is dat ook goed, of niet?
Help mij AUB zo snel mogelijk.
P.S.: en ja, ik heb m'n voeding alweer aangezet.