voeding LC 250atx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mixael

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Berichten
11
Toen ik gisteren mijn PC aan wilde zetten deed ie helemaal niks meer.
Ik heb het idee dat mijn voeding stuk is maar weet niet hoe ik dit kan testen, heeft iemand tips of suggesties?
Op de voeding die er nu in zit staat LC 250ATX, ik neem aan dat 250 voor watt staat,als ik m,n voeding moet vervangen kan ik hier dan ook een 300 of 400 watt voeding in plaatsen?
Al vast bedankt voor je reactie

Groet
Mixael
 
Natuurlijk is een andere voeding proberen een manier om te ontdekken of je huidige voeding het probleem is. Maar dan moet je wel de beschikking hebben over een andere voeding of lenen.

Als je wilt kun je zelfs een voeding van 500 watt nemen, alleen is dan de vraag of dat wel zinvol is. Wat heb je nu allemaal in je pc zitten en ben je in de nabije toekomst van plan om het een en ander in je pc te upgraden?
 
Dank je wel voor je antwoord.

M’n computer is een oudje:
AMX 500 mhz processor
20 gb harde schijf
2 X cdrom schrijver.

Ik heb geen plannen om in de toekomst deze pc nog te gaan upgraden, maar het zou wel fijn zijn als ie het weer doet.
Volgens mij is een voeding van 250 watt niet meer verkrijgbaar, ben van plan om een 300 watt te gaan kopen want ik ga er wel vanuit dat de voeding het probleem is.

Groet
Mixael
 
Voedingen van 250 watt worden nog wel verkocht. Bijvoorbeeld bij Paradigit.

Ik hoop voor je dat een nieuwe voeding je pc weer aan de gang krijgt. :)
 
Nogmaals bedankt voor je reacties en je tip.
was zelf al wat aan het rondkijken maar was nog geen 250 watt tegengekomen.Ik ga vanmiddag eens bij die winkel langs en wie weet dan vanavond weer online!

Groet
 
Het is gelukt, werkt weer perfect met die nieuwe voeding, hoor nu ook hoeveel lawaai die oude voeding maakte voordat ie stuk ging, deze is heel stil.
en inderdaad bij paradigit hadden ze ze op voorraad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan