Voeding maakt opeens herrie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fl0d0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fl0d0

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
hij was altijd zo stil.... :love:

maar opeens ging ie irritant ratelen...:mad: ik heb het over de fan van m'n voeding...

Ik heb al geprobeerd om m los te schroeven en schoon te maken... dat lukte ook wel allemaal maar de herrie blijft... :confused:

wordt het een nieuwe fan of voeding? of kan ik m weer stil krijgen???

wie vertelt het mij ?

wat je eventueel kan doen is smeren.

Klink appart en dat is het ook, het is niet van toepassing op alle ventilatoren maar je kan even kijken of het voor jou van toepassing is.

Vaak zit er een plakker of een metalen plaatje op de fan. Dat is de propeller die in de ronte draait.
Mocht dit zo zijn verwijder deze en drup er wat naaimachine olie is of olie dat redelijk dun is. LET OP geen kruipolie / teflon spray oid gebruiken !!!!!!

En dan de sticker of plaatje weer terug plaatsen, vergeet dit niet ander vliegt de olie alle kanten op.
Soms zit er een klik plaatje op, soms is het een stickertje, gebruik dan evt wat sec lijm oid.

Het is het proberen waard, maar geeft wel aan dat er een redelijke hoeveelheid draaiuren mee zijn gemaakt. Op termijn zal je toch iets anders moeten aanschaffen.

succes

ok ik zal t proberen... ik ga nu niet op zoek naar de naaimachine olie want ik ga geen slapende honden wakker maken (mn ouders:p )

ik had laatst een videokaart waar ik dit ook bij wou doen maar toen kreeg ik het plaatje er dus niet meer op... ik ben bang dat dit ook bij deze fan gebeurd...

thnx :thumb:

Fl0d0 zei:
ok ik zal t proberen... ik ga nu niet op zoek naar de naaimachine olie want ik ga geen slapende honden wakker maken (mn ouders:p )

ik had laatst een videokaart waar ik dit ook bij wou doen maar toen kreeg ik het plaatje er dus niet meer op... ik ben bang dat dit ook bij deze fan gebeurd...

thnx :thumb:

Dit is ff off topic,
ik zou ze aanlijnen :p :p :p :p

Maar nu ff serieus,
het plaatje krijg je er vaak wel op, ontvet het goed en plak het terug met seconde lijm oid

nogmaals succes, ook met de "sleeping dogs" :D

PC animal zei:
Dit is ff off topic,
ik zou ze aanlijnen :p :p :p :p

Maar nu ff serieus,
het plaatje krijg je er vaak wel op, ontvet het goed en plak het terug met seconde lijm oid

nogmaals succes, ook met de "sleeping dogs" :D

Ik ga het proberen :cool:

Mocht het plaatje er niet meer op kunnen is het ook geen ramp... want hij zal idd wel aan vervanging toe zijn... dan maar een nieuwe :p

Thnx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan