Voeding met veel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

motje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo
ik heb een voeding en hij maakt veel geluid
kan hij minder of kan ik een nieuwe kopen
en hij is AC 230 watt

groetjes motjee

Ze zijn allemaal AC 230 Volt. Ik neem aan dat je dat vanaf de achterkant van de pc gelezen hebt. De wattage vind je op de sticker in kast op de voeding.
oja srry het is volt

maar kan ik hem niet iets doen om die geluid zachter te zetten ofZow ik wordt gek:(
??

Waarschijnlijk is je fan versleten, het kan ook dat deze vol met stof zit. Hierdoor kan een fan ook herrie maken.

je kan em schoonmaken;), blaas eens (als je de pc aan hebt staan) heel hard achter in je voeding, daar waar de warme lucht normaalweg afgevoerd word, word het geluid al minder?

Waarschijnlijk is je fan versleten, het kan ook dat deze vol met stof zit. Hierdoor kan een fan ook herrie maken.

dusz k kan hem gwn schoonmaken.. met een stofzuiger ff open doen de computerkast en de voeding ofzow??

Voorzichtig met een kwastje de stof van de fan afhalen en de stofzuiger er alleen bij houden om het dwarrelende stof op te vangen. Voeding openmaken, dan moet je weten wat je doet!!! Ondanks dat de stroom eraf is, kan erop onderdelen nog steeds (hoge) spanning staan!!!!!

je kan em schoonmaken;), blaas eens (als je de pc aan hebt staan) heel hard achter in je voeding, daar waar de warme lucht normaalweg afgevoerd word, word het geluid al minder?

ja k heb het gedaan maar hij heeft nog geluid het is heel stuk minder geworen..
maar k wil nog minder:(

Ik raad je aan om een nieuwe voeding te plaatsen, voor een euro of 25 heb je al een redelijke voeding.
Als de ventilator niet goed koelt heb je kans dat die het binnen kort toch begeeft.

Ik raad je aan om een nieuwe voeding te plaatsen, voor een euro of 25 heb je al een redelijke voeding.
Als de ventilator niet goed koelt heb je kans dat die het binnen kort toch begeeft.

oke maar k heb de computer nog nieuw een jaar oud is hij maar kanje een link sturen welke geen geluid maakt

Als die nog geen jaar oud is dan gauw voor garantie cleamen bij de pc handelaar.

Als die nog geen jaar oud is dan gauw voor garantie cleamen bij de pc handelaar.

k had het besteld via internet
dusz k moet een brief schrijven voor mijn voeding en cardreader:(
denken jllie dat k snel mogelijk terug krijg een nieuwe ofzow?

Is je cardreader ook defect dan wist ik het wel gauw cleamen en als je dat niet wilt kijk HIER even voor wat nieuws..

Even op de site rond neuzen er staan ook voedingen in linker menu.

Moet je zelf bepalen je kunt de defecte onderdelen voor garantie cleamen wil je dat niet dan raad ik een nieuwe voeding aan want standaard voedingen zijn meestal van slechte kwaliteit.

Moet je zelf bepalen je kunt de defecte onderdelen voor garantie cleamen wil je dat niet dan raad ik een nieuwe voeding aan want standaard voedingen zijn meestal van slechte kwaliteit.

k ga kijken k ga een mail sturen anders ga k een nieuwe bestellen..

alvast bedankt datje mij geholpen hebt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan