Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn allemaal AC 230 Volt. Ik neem aan dat je dat vanaf de achterkant van de pc gelezen hebt. De wattage vind je op de sticker in kast op de voeding.hij is AC 230 watt
oja srry het is voltZe zijn allemaal AC 230 Volt. Ik neem aan dat je dat vanaf de achterkant van de pc gelezen hebt. De wattage vind je op de sticker in kast op de voeding.
Waarschijnlijk is je fan versleten, het kan ook dat deze vol met stof zit. Hierdoor kan een fan ook herrie maken.
je kan em schoonmaken, blaas eens (als je de pc aan hebt staan) heel hard achter in je voeding, daar waar de warme lucht normaalweg afgevoerd word, word het geluid al minder?
k heb hem open gemaakt maar geen stoff
Ik raad je aan om een nieuwe voeding te plaatsen, voor een euro of 25 heb je al een redelijke voeding.
Als de ventilator niet goed koelt heb je kans dat die het binnen kort toch begeeft.
Als die nog geen jaar oud is dan gauw voor garantie cleamen bij de pc handelaar.
Even op de site rond neuzen er staan ook voedingen in linker menu.
Moet je zelf bepalen je kunt de defecte onderdelen voor garantie cleamen wil je dat niet dan raad ik een nieuwe voeding aan want standaard voedingen zijn meestal van slechte kwaliteit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.