Voeding probleem, pc start niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kipcorn

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
Ik heb mijn nieuwe voeding ingebouwd, ik denk dat ik alle snoertjes op de goede plek heb gedaan, maar mijn PC gaat gewoon niet aan. Als ik op het aan knopje druk, dan gaan de ventilatoren 1 rondje drijen en daarna doet ie niks meer. Is er misschien een hele uitgebreide tutorial voor hOe je een voeding moet inbouwen? Want volgens mij heb ik niet alles goed aangesloten.

Specs:
Intel Core 2 quad
Deze voeding:
http://www.alternate.nl/html/product/Voedingen_tot_600_Watt/OCZ/ModXStream_Pro_500W/288514/?
Nvidia 8500Gt, maar ik heb een nieuwe Sapphire HD5770 gekocht.
2GB Ram.
Kan ik misschien proberen alleen de 24-pin moederbord en de 4-pin CPU erin stoppen en kijken of die dan werkt?

haal alle usb kabels en andere rand apparatuur er van af en kijk dan of hij wel goed opstart wellicht is een van je usb poorten dood
dan krijg je dit soort problemen

hij start een soort van op. alle fans draaien wel, maar hij geeft niet z'n piepje zoals die altijd doet, en hij geeft geen beeld, en de lampjes van het toetsenbord staan niet aan. heb alle USB-poorten al geprobeerd, maar geen succes. moederbord misschien kapot?

nee ik bedoel dat je de usb poorten uit het moederbord moet trekken

als dat niet werkt moet je ook een voor een een hardware onderdeel eruit halen

hij komt namelijk niet door zijn post en dat betekent vaak een hardware probleem (hoeft dus niet aan het moederbord te liggen)

heb ik al gedaan, werkt gewoon niet.
zal morgen wel nog een keer alles proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan