Voeding Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter 525dA
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

525dA

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Gisteren toen ik mijn oude PC (Compaq Deskpro) wou opstarten kreeg ik geen beeld, na wat geprul lukte het uiteindelijk toch maar dat duurde niet lang. Iets later wou de PC zelfs niet meer opstarten en heb toen de voeding van een andere PC (Asus) overgeplaatst. Toen ik vervolgens de pc opstarte begonnen al de koelers en dergelijke te draaien en ook de CD lezer funtioneerde goed. alleen kreeg ik geen beeld. Weet iemand wat dit probleem kan zijn? De Hardeschijven van de PC zijn geformateerd. vorige week werkte deze PC nog goed! De originele voeding was een compaq voeding en de nieuwe een aspire!

Alvast bedankt

Hoi,
Alles weer goed aangesloten ? mogelijkheid om de videokaart ergens anders te testen

Ja, alleen heeft de nieuwe voeding extra stekkers die voordien niet aanwezig waren, de videokaart kan ik nergens anders testen. De asus heeft een andere aankoppeling :s

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als je alles goed hebt en geen raid opstelling hebt zou misschien een bios reset nog een optie kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het geen Aspire voeding maar een Spire voeding, welke waardeloos zijn. Misschien is het probleem dat?

Volgens mij is het geen Aspire voeding maar een Spire voeding, welke waardeloos zijn. Misschien is het probleem dat?

De voeding werkt nog, Ik heb nu wel ondervonden dat alles draait ik hoor de harde schijf, de cd-rom start op en alles blijft draiien, het enige wat niet wil opstarten is het beeldscherm, het rare is wel dat de pc vanzelf opstart als ik de stekker insteek.

iemand een idee?

Als er iets anders in zo pc komt werkt het vaak niet, maar goed. Eerst dit je enige pc anders kan je die andere voeding nog eens testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan