voeding probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudi93

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Berichten
321
Ik heb, voor verlichting van mijn bureau, een voeding onder mijn bureau staan. Deze kwam uit mijn oude pc. 450 watt enermax voeding. Daar werkte deze altijd goed. Nou heb ik hem onder mijn bureau staan met een paperclip in de 24pin atx aansluiting. Er zitten nu 2x ccfl converters en een sunbeam chameleon aan.

Nu het probleem:

als ik alleen de sunbeam chameleon aan heb, maakt hij geen geluid en gaat alles goed. Zodra ik er 1 ccfl bij aan doe begint de voeding een soort van schurend geluid te maken, en als ik de andere er ook bij aan doe word het geluid een stuk harder.

Weet iemand misschien de oorzaak hiervan en een oplossing?
 
Dan kan de voeding je lichten niet aan.
 
dude? hoe kan dat? Hij heeft een quadcore pc gedraait met een hd 5770. Hij draait nu alleen een paar lampjes... Dezelfde lampjes als in die pc hebben gezeten.

Dat kan het niet zijn.
 
Of dat de voeding meer stroom wil geven dan de lampjes vragen.
Ik denk dat de voeding erg stoffig is.
 
Ik heb hem schoongemaakt voor ik hem hiervoor gebruikte. Ik heb alles precies aangesloten zoals hij nu ook in de pc zat.

Ik zal straks wel even proberen met een andere oude 250 watt voeding. Kijken of dat werkt.
 
mijn reserve voeding werkt wel. Ik denk dat ik iets verkloot heb bij het schoonmaken van de voeding.
 
Daar is inderdaad een grote kans van...
 
nojah, ik gebruik die voeding toch niet voor de rest. Dus het maakt niet zoveel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan