voeding probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
468
hiephoi,
ik krijg steeds een melding via asus pc probe dat de power fan below tresh hold is en vervolgens na 10 seconden geeft ie weer aan dat de pc in orde is.
De fan draaide eerder op de avond als een tierelier en werd erg warm...istie misschien aan het overlijden???
tis zo,n goedkoop ding merk NO-NAME.

grtzz jos
 
Hoi,

Wat voor geluid maakt de ventilator... Een schrappend geluid of een geluid dat ie langszamer en dan weer sneller draait... Zoja, overlijdensakte alvast invullen zou ik zeggen..

Eventueel kun je efffe met de stofzuiger en een kwastje erbij langsgaan... zodat de stof weer wat verdwenen is die opgehoopt is.. kan soms ook nog helpen..

Groetjes, Dj Viper
 
hiephoi,
nee geen noemenswaardige geluiden waarneembaar,alhoewel....van de week toen ik m aanzette hoorde ik een raspend geluid...klap er bovenop en ut was weg:mad: .
Maar nu via dat progje om temp. en koeling in de gaten te houden doet ie erg vaag bij de koeling v/d voeding.
Denk dat ik maar een zalmann haal morgen beter dan wat er nu in zit "NO-NAME" ahum:confused:
mzzlss
 
een pc is niet gemaakt om op te slaan hoe graag,
we dat ook willen soms :eek:
better de ven vervangen of desnoods de hele voeding
 
hiephoi,
probleem opgelost....nieuwe voeding...zalman 400 watt en systeem gaat als een speerrr:cool: :cool:

mzzls
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan