Ik zat gisteren achter mijn PC een spelletje te spelen en opeens floepte de PC uit. Ik merkte wel dat voordat dit gebeurde, de kast erg warm was. Ik probeerde daarna de PC weer op te starten, maar hij deed niets. Ik zag wel dat het lampje van de aan/uit schakelaar achter op de PC licht gaf.
Ik heb vervolgens de kast geopend en de voeding was zeer warm.
Nu ben ik bang dat mijn voeding (Maxpower ATX 12V model PL-310 of 350) kapot is. Ik kan dit alleen nu niet meer controleren.
Is het mogelijk dat mijn voeding het heeft begeven omdat de kast te warm is geworden?
Welke voeding is een aanrader die niet zoveel warmte afgeeft?
Ik heb ook een paar foto`s van mijn kast (Sweex) gemaakt met de vraag of iemand mogelijkheden ziet om mijn kast beter te koelen??? Dit in verband met het inbouwen van een nieuw systeem.

Ik heb vervolgens de kast geopend en de voeding was zeer warm.
Nu ben ik bang dat mijn voeding (Maxpower ATX 12V model PL-310 of 350) kapot is. Ik kan dit alleen nu niet meer controleren.
Is het mogelijk dat mijn voeding het heeft begeven omdat de kast te warm is geworden?
Welke voeding is een aanrader die niet zoveel warmte afgeeft?
Ik heb ook een paar foto`s van mijn kast (Sweex) gemaakt met de vraag of iemand mogelijkheden ziet om mijn kast beter te koelen??? Dit in verband met het inbouwen van een nieuw systeem.