Voeding stuk na 1 dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Beste Leden,

ik heb gister een nieuwe recom m500 voeding gekocht. meteen toen ik hem had had ik alles geinstalleerd en hij draaide weer als een trein. toen ging ik savonds naar bed en kwam ik erachter dat me pc nog aanstond terwijl ik hem zelf heb uit zien gaan. toen zette ik hem weer uit toen werd ik sochtends wakker en tot mijn schrik stond hij nog steeds aan....dus ik weer uitzetten ging die alweer aan toen drukte ik op de startknop en ging die uit. dus ik kom terug en zet de knop om en druk op het knopje van de kast gebeurt er niets. wat heb ik gedaan dat de voeding misschien kapot zou kunnen gaan o nog een dingetje de voeding zat met de ventilator omhoog en onderin mijn kast ik heb een coolermaster Gladiator 600.

als ik zekerweet dat het aan de voeding ligt dan breng ik hem morgen terug

Bedankt,

Johnny

Heb je connectors van de aan knop wel goed op het moederboard aangesloten? En heb je alle connectors van de voeding goed aangesloten. Dit lijkt me namelijk een montage fout.

Ik had de 24 pin er goed in en de ATX ik weet alleen niet zeker van de aan knop omdat ik de manual nogal vaag vind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan