voeding stuk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
hoi,
ik had vandaag me pc aan laten staan omdat ik aan t downen was, en nu kwam ik thuis en was tot mijn verbazing mijn pc uit
ik alles eraan gedaan om hem aante krijgen maar dat is niet gelukt. als ik mijn systeemkast openschroef en dan weer aanzet dan lijkt t alsof die voeding een soort stroomstoot geeft aan de vent. van de proseccor want die draait dan een heel klein beetje (1sec ofzoe iets) is nu me voeding kapot. alvast bedankt groetjes chris

Nee. als je comp werkt niet.
De fan van de cpu zal stuk zijn.
Kun je zo een ander opzetten.
Oude meenemen naar comp winkel ivm type en aansluiting.

:cool:

helemaal nix doet t hij gfaat helemaal niet aan! egt *****. ik denk zelf dat me voeding kapot tenzij julie me kunnen overtuigen van niet. please help

Ik heb hier nog wel een Q-Tec 350W liggen.Voor 25 euro mag je hem hebben,nieuw uit de doos. ;)

Hallo

Dergelijke symptomen kunnen uiteraard diverse oorzaken hebben , maar.........

De eenvoudigste test die je kunt uitvoeren , is eens een geleende p.supply in deze p.c. monteren ......

De fan , die bijna lijkt te kunnen opstarten , is volgens de beschrijving een "geschakelde p.c. voeding met uitgedroogde condensatoren" rond het opstartcircuit....

Herstellen van een dergelijke voeding is economisch meestal niet rendabel "kostprijs componenten/uurloon"

Indien nog garantie , deze uiteraard "claimen"....

Aankoop nieuwe voeding , goed rondkijken , want een nieuwe voeding , met systeemkast , MET garantie , kost niet veel meer dan € 30 .... € 35 ...

Peter

jongens en eventuele dames, allemaal vriendelijk bedankt. ik heb even rond gekeken op marktplaats.nl en daar vond ik een voeding voor 12,50 nieuw in doos, die die hebk gelijk gehaald en hij draait weer als een zonnetje :) ik heb 1 jaar garantie. en ik heb hem in maart 2002 gekocht dus. net buiten de garantie. wat zal t volgende zijn?? moederbord stuk?? HD stuk?? in ieder geval bedankt groetjes chris

Hallo

Niet pessimistisch zijn ...... voor hetzelfde geld , draait deze p.c. de volgende 10 jaar of nog langer als een zonnetje.....(verzin dan maar eens een geldige reden om een nieuwe te kunnen kopen ...!!!!)

Vergeet niet de fan v/d supply te recuperen ....., deze kan nog dienen in een 2e leven "casefan" o.i.d. .....

Peter

voeding

heb het zelfde probleem maar nu nieuwe voeding in gezet en doet nog niets gaat nog geen lampje branden.

weet het nu niet meer bekabeling is in orde.

Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan