voeding stuk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk737

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
5
Het volgende is gebeurt:
Een blokje van mijn geheugen doet het niet op mijn pc (nu ben ik erachter dat het gewoon niet kon in combinatie) dus ik probeer mijn geheugen steeds te verwisselen en een ander volgorde. Alleen zetten ik de pc steeds met de uit/aan knop uit omdat ik het geduld niet had om te wachten tot windows geladen was. Bij de zoveelste keer proberen zetten ik hem aan om te kijken of het geheugen het in dit slot wel doet. Alleen viel de hele stroom uit op de boven verdieping en deed mijn pc niks meer ook nu als ik hem op een ander stopcontact aansluit doet die niks. Nu komt de vraag wat moet ik doen?
 
meschien moet je een paar dagen wachten met opnieuw opstarten dus stop hem over een dag in het stopkontakt en start hem dan op en anders zoek op de romelmarkt een voeding of op de mileustraat gratis:)
 
(je bent de 4de op dit forum die ik welkom heet, maar dat maakt niet uit!!) Aller eerst welkom op dit forum!!!
Ik denk dat er een kortsluiting is in je kast, controleer of alle stekkers en draaijes nog heel zijn, en of alles er nog goed in zit!
 
pascalboy
Het idee van opnieuw opstarten niet, maar van de milieu straat misschien wel.:)
tim
Alle stekkertjes en draadjes zitten goed.Dus het ligt aan mijn voeding of de aan en uit knop denk ik.
maar dalijk heb ik een nieuwe voeding (gevonden bij de milieustraat) en dan ligt het aan mijn aan en uit knop.
Kan ik erachter komen waar aan het ligt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan