voeding tikt... help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees de grote

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Oke,

Ik heb nu net een nieuwe computer 5 dagen oud. als ik de computer heel lang uit heb staan en ik doe hem aan (bijvoorbeeld na een nacht slapen). dan bij het opstarten en daarna tikt de voeding verschikkelijk... het duurt iets van 20 minuten voordat het stopt en het is iritant.

heb het opgenomen maar ik kkan geen geluidsvrachmenten uploaden hier...
dus hij staat op megaupload: http://www.megaupload.com/?d=0PC2ZUCM
dit is de voeding: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=35578

bedankt!

Laatst bewerkt:
Maandag gelijk bellen met Azerty

gaan die het wel oplossen.

Ik denk inderdaad dat de voeding even omgewisseld moet worden.
Normaal gesproken is dit gewoon een stille goede voeding.

Je kan op de site van azerty, als je ingelogd bent, een rma-aanvraag doen.
Daarin zet je wat het probleem is, en dan krijg je waarschijnlijk morgen een melding dat je de voeding retour kan sturen.

Zit je nog binnen de 8 dagen vanaf ontvangst? In dat geval is het namelijk een DOA (dead on arrival). In dat geval betaalt Azerty ook de kosten van het terugsturen.

De kosten voor het terugsturen van een product komen voor rekening van Azerty indien:

• het een DOA product betreft
• het produkt verkeerd geleverd is door Azerty

Hierbij geldt wel dat u de aanvraag binnen 8 dagen doet. U dient de kosten van verzending in eerste instantie zelf te betalen. U krijgt dit bedrag weer teruggestort op uw rekening.

aah oke, bedank!

dacht dat het misschien een kleinigheid was dat je het wel kon veranderen... nou dan maar contact met azerty opnemen :thumb::thumb:

nee, weet het zeker. heb ff een vriend ernaar laten kijken. hij zegt: de fan van de voeding daar zijn de lagers van kapot en die maken daardoor kabaal...

maar het vreemde is... zodra ik hem aan doe tikt hij.. gaat ongeveer 2 uur lang zo door, en daarna houdt het gewoon op... :P maar ja.. ik wacht liever niet eerst 2 uur voordat ik normaal kan gamen :P

nee, weet het zeker. heb ff een vriend ernaar laten kijken. hij zegt: de fan van de voeding daar zijn de lagers van kapot en die maken daardoor kabaal...

maar het vreemde is... zodra ik hem aan doe tikt hij.. gaat ongeveer 2 uur lang zo door, en daarna houdt het gewoon op... :P maar ja.. ik wacht liever niet eerst 2 uur voordat ik normaal kan gamen :P

Ik heb een harde schijf (oud kreng hoor) die eerst een halfuur herrie maakt en daarna is ie opgewarmd en dan hoor ik niets meer.
Het komt dus wel vaker voor met computerhardware.

Maar ja: een nieuwe pc moet t gewoon goed doen. Zeker een redelijk dure voeding als die cooler master.

ja, daar heb je gelijk in.

de voeding en de hardeschijf zitten een heel stuk uit elkaar :P hoor het wel goed (kast echt gewoon open gemaakt en goed met me hoofd erin geluisterd XD)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan