voeding van mijn hp compaq pc is defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirectXS

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem.... . Mijn voeding van mijn voeding is defect kan ik die nog repareren? Zo niet waar kan ik een goedkope vinden? model = hp-L185VA3P
input: 100-127/200-240~ 5A/2,5A 50-HZ. Output: 185W MAX

Wie kan mij helpen ik zit nu week zonder internet.

alvast bedankt voor jullie reacties..

groetjes

Dure voeding... en dat voor maar 185 Watt....

Wat is het type PC? Een HP, akkoord.... maar welke... misschien past er een alternatief ........

gezien het uitgangsvermogen al een redelijk oud beestje, op hp kan ik hier geen gegevens meer van terug vinden.
gebruikte kom je wel tegen tegen een vrij hoge prijs van 140 dollar.

Ga eens met dat ding langs de lokale pc boer, een normale richtprijs voor een vervangbare is toch meestal zo rond de 4 tienen.

Kijk hier eens, die heeft een 180 wat voeding, maar kan je niet vertellen of deze te gebruiken is. http://www.nowthatsit.nl/

Dat 'oud' zal nog best eens mee kunnen vallen, je praat hier wel over een A-klasse voeding, het vermogen daarvan is vergelijkbaar met een 350 tot 400 Watt A-merk.

Maar geef eens het type van apparaat waar het in moet komen, dat zoekt wat makkelijker naar vervangings produkten, meestal is er namelijk wel voor dit soort 'small form factor' voedingen wel een alternatief te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan