Voeding videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter BD44
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BD44

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
hey
ik wil eigenlijk een nieuwe videokaart (pci-exp) maar ik weet niet of mijn voeding er goed voor is en of er wel een pci-exp aansluiting op zit:confused:
zo kan iemand mij helpen?

groetjes niels

Ik zou het zo ook niet weten en ik denk andere met mij ook niet als je geen extra info geeft. Welke videokaart en voeding zou wel makkelijk zijn.

Hoeveel Watt is je huidige voeding?

Welke videokaart wil je kopen?

Een videokaart hoeft meestal niet extra power te hebben, tenzij je een extreem goeie kaart wilt kopen. (denk aan 8800 GTX/Ultra, die hebben met een snoertje van je voeding extra power nodig)

Beste mensen, wat voor een reacties, hoe moet iemand die schrijft dat hij nog niet eens weet of hij een pci-exp aansluiting heeft nu antwoord geven op jullie vragen.

Download eerste eens SIW (Multilanguage with Installer)
http://www.gtopala.com/siw-download.html

Korte info over SIW:
SIW is een afkorting voor System Information for Windows en dat is precies wat het programma doet: uitgebreide informatie geven over een Windows-pc. Dit doet het niet alleen over de in de pc aanwezige hardware, maar ook over de software, het netwerk en de lopende processen en services.
Bron

Meld als eerste even wat voor type moederbord je nu hebt, zou je onder Hardware moeten kunnen vinden.
En als je het kan vinden welk type videokaart.

Laatst bewerkt:
ik weet niet precies wat voor voeding ik heb: ongeveer 300W en ik wil een geforce 8500 GT kopen. Verder wil ik eigenlijk alleen weten of het standaard op de voeding zit als er op je moederbord een pci-exp slot zit. En ik heb nu een SiS 330 mirage onboard (afschuwelijk slecht ding).

Ik heb het ff opgezocht en ik heb een LC-B350 ATX als voeding

Laatst bewerkt:
Maar welk moederbord heb je? Dan kunnen we even voor je kijken of er uberhaupt pci express opzit ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan