Voeding voor acer aspire M7720

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pierre1950

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2015
Ikmoet mijn voeding vervangen van mijn Acer Aspire M770-Corei7-920.
Heeft iemand een suggestie welke voeding hiervoor kan dienen.

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst. Hier komt deze beter tot zijn recht.
Topic verplaatst van Tips en handleidingen - Hardware ---> Hardware - Voeding/behuizing.

Succes met je vraag.

Voeding voor Desktop Acer Aspire M7720

Op voornoemde sites allen voeding voor laptops en niet voor desktop PC's.
Zoek dus een vervangende voeding voor mijn Acer Aspire desktop PC.

Hallo

Heb ooit een dergelijke p.c. onder handen gehad ...

Voeding was ook defekt ...

Persoonlijk heb ik toen de defekte condensatoren vervangen ... was veel goedkoper dan een nieuwe voeding aan te schaffen...

Meen mij te herinneren dat er een 750 W exemplaar was gemonteerd , met standaard afmetingen.

Of de pinout van alle kabels standaard was -->> ??? , maar zo goed als zeker wel , mocht dit hebben afgeweken , zou ik het mij zeker nog herinneren .

Mits je blijkbaar een vraag moet stellen hierover ... --> neem het defekte ??? exemplaar mee naar een deftige lokale p.c. winkel (die naam waardig) , waar men deze snel kan voor u kan testen , en u dan eventueel een vervangend exemplaar kunt aanschaffen .

Hoe oud is de betrokken p.c. ??? , en welk merk , etc ... van voeding zit er nu in ???

Peter

Laatst bewerkt:
Op voornoemde sites allen voeding voor laptops en niet voor desktop PC's.
Zoek dus een vervangende voeding voor mijn Acer Aspire desktop PC.

ah, een desktop, is moeilijk te ruiken .... vooral als er een laptop bestaat met hetzelfde id-nummer ....

Maakt het niet uit welke voeding ik neem?
Er zijn er van 40 tot 140 euro?
Ben een leek op dit gebied maar als die van 40 ook goed functioneren waarom er dan een van 140 inzetten?

nadere specificaties systeem

De nieuwe voeding zou moeten komen in mijn;
Acer Aspire M7720
Intel Core i7 920 @ 2.67GHz Bloomfield 45nm Technologie
6,00GB Triple-Kanaal DDR3 @ 533MHz
Acer FX58M (CPU 1)
SyncMaster (1680x1050@60Hz)
1024MBATI Radeon HD 4600 Series (Sapphire/PCPartner)
931GB Seagate ST31000528AS (SATA)
465GB Western Digital WDC WD5000AAVS-00ZTB0 (SATA)
ATAPI DVD A DH16A6S
Realtek High Definition Audio.

Soms start pc op soms pas na 30 seconden.
Vooral al er s'nachts alle spanning af is geweest, dan wil de pc s'morgens alleen met vertraging opstarten.
Schakelaar is gecontroleerd en werkt oké.
Heb ook vreemde waarde met Speccy op temp.moederbord 82 graden, terwijl BIOS aangeeft CPUtemp 20 en system temp 36.

Zou eerst een voeding lenen bij iemand als je er zelf niet eentje hebt om die te proberen, hetzelfde probleem dan zit het niet in de voeding.....

En elke A merk voeding kan erin, €40,= voor een 500W voeding is geen A merk.

Een voeding van 400 - 460 Watt moet dit systeem makkelijk aankunnen, hier een lijstje.
Wil je ook je videokaart over niet al te lange tijd nog upgraden dan zou ik wellicht ( afhankelijk van het type videokaart ) een 500 Watt model kiezen..

Voeding inmiddels vervangen.

Heb voeding inmiddels vervangen dor een FSB Hexa+ 500.
Alles werkt prima en start zonder problemen op.
:d
Topic kan gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan