Voeding vs. wit scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapitein

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
106
Sinds kort heeft m'n Samsung netbook (NP-NC10) problemen met de netvoeding.
Zodra de adapter wordt aangesloten, verschijnt een wit scherm. Overigens wordt de accu wél opgeladen.
Iemand enig idee....:confused:
 
Heeft denk ik weinig met de voeding te maken.
Je scherm of inverter (of wat natuurlijk ook mogelijk is, je videokaart) is om zeep.
Waaruit concludeer jij dat het aan je voeding zou kunnen liggen ?
 
scherm

Sorry, Coenraad ik had iets duidelijker moeten zijn...:eek:
Het scherm functioneert nl. prima, alleen gaat het op 'wit' zodra ik de voeding aansluit.....
 
Sorry, Coenraad ik had iets duidelijker moeten zijn...:eek:
Het scherm functioneert nl. prima, alleen gaat het op 'wit' zodra ik de voeding aansluit.....

Onduidelijk voor me, terwijl ik veel laptopproblemen meemaak en oplos.
Is je voeding wel in orde.
Door laten meten bij een electronicazaak bij je in de buurt, kost je normaal gesproken niets.
Is het de originele voeding ?
Als het een universele is, opletten dat je het juiste voltage hebt ingesteld.
Staat onderop je laptop. "outpout"
 
Het is de originele voeding die bij de Samsung is geleverd. Bij het doormeten kwam geen fout aan het licht...
Iemand nog suggesties ???
 
NC10 samsung wit scherm probleem

Hallo,
ik heb ook een Samsung. Bij mij begon het eerst ook met een witscherm als ik hem in de voeding deed. Inmiddels heb ik op veel Engelse pagina's gelezen wat het probleem is (google: white screen NC10 problem). Het schijnt hardware matig te zijn, en het kabeltje naar het scherm is niet goed. Je kunt het witte scherm wegkrijgen door de felheid te verminderen (functietoets en en dan pijltje naar beneden) of door het scherm te bewegen. Het schijnt erger en erger te worden en je kunt beter direct naar de winkel gaan. Daar kunnen ze dan een betere 'ribbon' kabel erin zetten.
 
Als je nog garantie hebt (2 jaar) onmiddelijk naar de verkoper gaan.
Laat je niet afschepen met het verhaal dat je maar 1 jaar hebt.
Europees geregeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan