voeding welke kant op

• Onderwerp starter Onderwerp starter diki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

diki

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
hoi heb een voeding met twee fans een aan de achter zijden en een aan onderkant van de voeding
maar hoe moet ik de voeding nouw plaatsen met de fan naar boven dat hij boven alle warme lucht weg aalt bij de radiator van de water koeling of naar onderren
heb al twee kast fans er in
:8-0: :8-0:

volgens mij kan hij maar op 1 manier erin, en dat ismet de fans aan de onderkant geloof ik, als je hem andersom zet zitten de schroefje in je kast niet op de goede plaats dus das simpel te bepalen.

Bij mij kan ie er op 2 manieren in, maar het lijkt me het beste om de ventilator naar beneden te laten wijzen. Ik neem aan dat je ventilatoren naar buiten blazen van je radiator?

Geplaatst door basvdK
Bij mij kan ie er op 2 manieren in, maar het lijkt me het beste om de ventilator naar beneden te laten wijzen. Ik neem aan dat je ventilatoren naar buiten blazen van je radiator?

In ee standaardkast kan je de voeding maar op 1 manier plaatsen. (Tenzij je gaatjes bijboort)

De gaatjes, waar de schroeven in moeten, zitten namelijk langs de rechter kant, assymetrisch dus......

De ventilator zal naar beneden moeten geplaats worden.

Geplaatst door vanzwam

In ee standaardkast kan je de voeding maar op 1 manier plaatsen. (Tenzij je gaatjes bijboort)

De gaatjes, waar de schroeven in moeten, zitten namelijk langs de rechter kant, assymetrisch dus......

De ventilator zal naar beneden moeten geplaats worden.

Klopt, maar aangezien hij al een radiator bovenin zijn kast heeft zitten, was ik er eigenlijk stiekem al een beetje vanuit gegaan dat ie een ietwat aangepaste kast heeft. ;)

@ basvdk

Daar heb je inderdaad een punt in. Ik zou nog even wachten totdat crash hier op antwoord. Ik denk dat hij de aangewezen persoon is, qua case modding etc.., hierop te antwoorden.

geen gewone kast

inder daat het is geen gewone kast kan de metalen plaat waar de voeding aan zit ook omdraaien
maar de radiator van de water koeling heb ik zelf er in gemaakt plus de waterkoeling maar u is de vraag als ik hem naar boven doe dan zuigt hij de warme lucht
maar is dat wel goed

Geplaatst door vanzwam
[BDaar heb je inderdaad een punt in. Ik zou nog even wachten totdat crash hier op antwoord. Ik denk dat hij de aangewezen persoon is, qua case modding etc.., hierop te antwoorden. [/B]
Ik voel me zeer vereerd.:o

Ik zou inderdaad ook de fan naar de onderkant plaatsen.
(Dit is ook de gebruikelijke manier voor dit soort voedingen)
Zo komt ie net boven je processor te zitten.
Ondanks de waterkoeling, zal daar toch de meeste warmte vandaan komen.
Tevens haalt ie nu beter de warmte uit je kast weg.

Al zou je hem omdraaien, verstoord het toch de airflow die je in de kast maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan