Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagvol

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Hallo,

Ik heb al een tijdje allerlei problemen met mijn computer gehad. Video kaart die na opstarten alleen maar 4 bits kleuren aan kan. Computer die tijdens het laden van windows XP opnieuw begint met opstarten. Het verdwijnen van de blauwe taakbalk van Win XP. Dan komt de oude win 98 balk er voor in de plaats.

Mijn MB met geheugen en processor en de videokaart zijn al getest door het bedrijf dat ze geleverd heeft. Ze waren allemaal goed. Ook al een andere videokaart geprobeerd, maar de problemen blijven.

Mijn systeem:
AMD 2000+XP Palomino
Geforce 4 MX 440 64 MB
512 MB 2100 DDR Ram
HD 7200 RPM 80 GB
HD 5400 RPM 10 GB
CD brander
DVD lezer
2 case fans

Met Speedfan 4.12 heb ik eens gekeken naar de spanningen en daar heb ik een screendump van gemaakt. Dat is de bijlage. Willen jullie daar eens naar kijken en dan met name naar de laatste spanningen rechtsonder.

Bij voorbaat dank.

Bijlagen

• speedfan.jpg
    speedfan.jpg
    44,3 KB · Weergaven: 37
En er was nix aan te passen bij configuratiescherm - beeldscherm - vormgeving?

Nee niet aan te passen. Ik kreeg alleen nog maar de oude look van win 98. Ik kon hem niet terug op win xp zetten.

Als ik het goed zie, dan klopt van het rechtse venstertje onderaan geen enkele spanning!
Ze wijken niet een beetje af, maar gigantisch!
Of je hebt handmatig de spanningen veranderd (in je bios?) of je voeding is om zeep.
Zo snel mogelijk proberen te corrigeren, en als dat niet lukt, eens een andere voeding proberen.
Als je zo doorgaat zou er wel eens iets meer kapot kunnen gaan als alleen je windows...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan