voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hey mensen, ik wil graag weten of mijn voeding al mijn extra hardware aan kan. ik heb everest home en hoop dat dat kan helpen??

welke hardware en hoe zwaar is je voeding

ik weet niet welke voeding ik heb, :confused: :confused: maar kan je dat niet zien bij everest, want ik zie daar allemaal voltages en zo dat begrijp ik effe niet!

Nee merk voeding kun je niet zien in everest, gewoon de kast even openschroeven: 2 schroefjes loshalen en zijpaneel eraf halen.
Merk staat meestal wel met GROTE letters op de zijkant van de PSU(voeding).

nee niet de merk, maar of de voltages kloppen en niet te hoog zijn kan je dat zien in everest:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

hoi bilal

ik snap jouw vraag niet. in het begin zei je of jouw pc extra hardware aankon. en nou vraag je juist of voltages kloppen. als je wilt weten of je extra hardware aankan willen wij graag de merk + sterkte (hoeveel watt) en welke hardware je bij wil zetten. wil je de juiste voltages weten. nou voor een A-merk voeding mag het met 5% afwijken bij een no-name voeding (dus mindere voeding) mag het 10 procent afwijken. maar dit is niet echt accuraat. voor een goede antwoord willen wij wel weten wat je specs zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan