voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ddodo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
goeiendag allemaal.

ik heb gisteren een nieuwe voeding in mn coputer gezet omdat de vorige een enorm lawaai maakte,nadat ik alles had aangesloten werkte alles tot mn opluchting,en wat nog mooier was geen herrie meer.

maar!!! nu komt het als ik mn computer uitgezet heb en hem naa een aantal uren wil opstarten gebeurt er niets ,in zoverre ik krijg geen beeld.
ik moet hem diverse malen opstarten voordat hij het doet.

de vraag is dus heb ik iets fout gedaan ,of moet er iets worden ingesteld?

ik heb geen idee, voor de duidelijkheid ik draai op windows xp prof.

wie helpt me uit de brand?

bijv . dank

Je kan bijna niets fout doen als je een nieuwe voeding in je PC inbouwt.
Ik zou er als ik jou was mee teruggaan naar de leverancier en het probleem voorleggen.
Dit valt waarschijnlijk onder garantie.

beste friekjeh ik weet niet of dat het probleem is .zoals je ziet ik werk er nu mee ,even voor de duidelijkheid al mn fan,s draaien chip koeling draait lichtjes doen het .

het is alleen zo dat als ik hem opstart je de gebruikelijke geluiden zoals klikjes en dergelijke niet hoort ., maar na een paar keer koude start "pakt hij wel.
en uiteraard heb ik dan geen beeld.

als niemand raad weet zal ik als laatste optie nog eens de oude voeding erin zetten. de groetjes Ddodo

Tja, als je eerst geen problemen hebt met je voeding, en na de inbouw van een nieuwe, kan ik alleen maar conlcuderen dat het aan je nieuwe voeding ligt.

wel ik ga er van uit dat jij het beter weet als ik dus bouw ik de oude er maar weer in ,en wat betreft het teruggaan naar de leverancier dan zal ik moeten wachten tot de volgende beurs.

maar evengoed bedankt voor je advies de garoeten Ddodo

Ok, laat je nog van je horen als het weer werkt?
Bouw de oude voeding weer in, als je dan hetzelfde probleem hebt dan weet je dat het niet aan de voeding ligt en hoef je ook niet terug te gaan naar de leverancier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan