voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo ik heb een coolermaster centurion 5 gekocht kan ik daar gewoon de voeding van me oude kast in doen?

volgens mij wel, ik weet niet wat voor een type voeding je natuurlijk in je oude kast hebt zitten. Maar dit is het type wat er in past: Power Supply Form Factor: Standard ATX PS2. Dus waarschijnlijk past het wel. Maar let wel op als je een wat oudere pc hebt dat hij dan niet kan passen omdat er andere aansluitingen zijn op het moederbord. En dat hij genoeg 'XXX Watt' heeft zodat hij wel genoeg stroom kan door geven aan je hardware :), dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor hardware je er in hebt zitten.

nouw ik heb een 350 watt voeding dus dat lijkt me genoeg ik verander nix aan de hardware vervang alleen me kast check me
systeem voor meer specs

me voeding is een codegen 350 watt atx 2.03 (p4)

Laatst bewerkt:
dan moet het wel lukken ;) het gaat vooral om de aansluiting voor het moederbord. En of voor de montage schroefjes en gaatjes zodat je voeding wel vast kan zitten. :)

oke ik gaa het wel proberen morgen en anders moek ook maa andre voeding aanschaffe is tegenwoordig niet zow duur meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan