Voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Hello allemaal,

Ik heb een vraagje, sinds een paar weken geleden mijn pc gaat van zelf uit, als die uit is en dan probeer ik te opstarten gaat ook twee sec. later uit, hij kan niet eens starten, na tien of meer keer dit te doen dan gaat wel aan, ik weet niet waarom maar ik denk dat misschien de voeding is kapot… kan iemand me helpen???

Al vast bedank

Het kan ook een warmte probleem zijn, kijk eens of de pc van binnen nog wel redelijk vrij van stof is. Om het uit te sluiten dat het je voeding is, zou je mischien even een voeding van iemand anders kunnen lenen.

!!!

Het kan ook dan stof probleem zijn?
Ik heb gisteren alles geprobeerd te voelen om te zien als iets was een beetje warm, maar nee niet eens de voeding was warm!!!

Het hoeft de voeding niet te zijn die te warm wordt. Als de processor(CPU) te warm wordt kan de pc ook uitgeschakeld worden.

Oke, dank je wel, ik zal vanmidag als ik thuis ben ff kijken de stof in de pc!!!

toch bedankt, je hoor nog van me!!!

is misschien aan te raden om een extra koeling in de pc te doen?

Als je een warmte probleem hebt wel. Hoe koeler de onderdelen hoe langer deze vaak meegaan.

ik zou net als wat crash zegt je voeding en proccesor op stof controleren
ik ken de klachten die jij zegt want dit was bij mij ook het geval na dat ik het stofvrij heb gemaakt is het probleem verholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan