voeding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MFDemon

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
ik heb een probleem met mijn computer, als ik hem een tijdje aan heb staan start hij opnieuw op dus ik dacht dat het aan de voeding lag want, als ik mijn dvd-rom drive aansluit en een cd probeer te lezen start hij ook opnieuw op, dus ik wil een nieuwe voeding kopen maar ik wil eerst weten wat jullie denken dat het is anders is het verspild geld, dus hebben jullie een theorie wat mijn probleem veroorzaakt? alvast bedankt voor de moeite

martin

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Ga eerst via rechtsklikken: Deze Computer - eigenschappen - geavanceerd - naar: opstart- en herstelinstellingen.

Haal het vinkje weg voor: de computer automatisch opnieuw opstarten.

Als je PC nu vastloopt krijg je een blauw scherm met een foutmelding.

Zet die melding compleet hier neer !

Misschien kunnen we dan wat meer zeggen.

Greetz,

Harry.

ik heb het gedaan maar de computer start nog steeds opnieuw op en laat geen blauw scherm zien :S

Kijk eens of je kast van binnen wel stofvrij is want het zou een warmte probleem kunnen zijn als het vol met stof zit

hij ois stofvrij maar ik zie nu dat een koeler in de voeding kapot is :confused:

maar hij voelt dan niet warm :S

soms als ik hem opstart heeft hij zelfs problemen

Hoi !

Kijk es in je logboeken voor een foutmelding: Rechtsklikken Deze Computer - beheren - logboeken.

Die koeler slaat alleen aan als het nodig is !!!

Greetz,

Harry.

kan het niet gewoon zijn dat mijn voeding te weinig energie geeft aan mijn pc??

Hoi !

Nogmaals: zonder foutmelding is alles mogelijk !

Heb je een voeding liggen, zet die erin en kijk of het opgelost is.

Greetz,

Harry.

het heeft volgens mij niks met overhitting te maken want lang aanstaan heeft nuniet echt veel invloed maar als ik een spel opstart dan start hij weer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan