voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik heb een hardeschijf van medion van 250 gb met een snoer met twee usb-aansluitingen.op de een staat 'uax power' en op de ander staat 'main'. ik dacht altijd van dat je er een van de twee moest gebruiken, maar nu blijkt dat als ik er een aansluit dat ie dan begint te tikken. ik moet ze dus alle twee aansluitingen. het vervelende is dat ik er twee usb voor nodig heb. bij een eerdere vraag hierover kreeg ik als antwoord dat ie te weinig stroom kreeg al ik een usb aansloot en daarom tikte. bestaat er een usb-snoer met eeen usb die wel genoeg voeding geeft???
 
Het snoer waar jij op doelt is een USB 3.0 kabel! Het probleem van die harde schijven is dus dat ze niet genoeg stroom krijgen van 1 usb poort, vandaar dus de 2 aansluitingen. Als je zou willen, zou je ook nog een USB oplader aan kunnen sluiten in plaats van 2 kabels. Maar als je echt 1 kabel wil gebruiken, moet je zorgen dat je een USB 3.0 poort hebt op je computer. In de meeste nieuwe pc's zit er in, oudere pc's niet. Je kan het controleren door te zoeken naar een blauwe USB-aansluiting. Als je die niet hebt, kan je een uitbreidingskaart kopen, zodat je toch 1 kabel nodig hebt, of een USB lader, zodat je maar 1 USB poort van je pc hoeft te bezetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan