Voedingprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Goedemorgen,
Sinds ongeveer een half jaar heb ik 'n nieuwe 350 Watt voeding gemonteerd in een van mijn PC's: 'n Qtech.
Sinds enige dagen krijg ik via PC-Alert (Tooltje bij MSI Moederbord) een alarm omdat de 3,3 V onder de 3 Volt wegzakt. Het beeld bevriest soms ook ineens.
Zal ik het kreng terugbrengen ( 1 jaar garantie) en een betere kopen ?
Welke voeding kunnen jullie me aanraden ?
Specs:
Athlon XP 2000 (lichtelijk overgegeclockt)
MSI KT 4 AV
512 Mb 400 Mhz
DVD-Brander
CD-speler
40 Gig Maxtor 2 keer
PCTV Stereo Pinnacle
Div. USB aansluitingen.
Vast bedankt,
Harry.

Als je een nieuwe voeding aanschaft adviseer ik je om wel een voeding te nemen van een beter merk. Onder andere de volgende merken leveren kwaliteitsvoedingen:
- Antec
- Cooler Master
- Chieftec
- Enermax
- Enlight
- Nexus
- Levicom
- Tagan
- Yesico
- Zalman

Ik heb zelfs sinds een week de Cooler Master Extreme Power 380 watt (voor €20,- :p) en het is duidelijk een verbetering ten opzichte van mijn vorige voeding van Maxpower.

Bekijk eens wat voedingen van bovenstaande merken en gebruik google om reviews te lezen. Dan kom je vast wel tot een goede keuze. :)

Een discussie over wat een goede voeding is zorgt altijd voor verschillende meningen.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Maar je kunt er wel van uitgaan gaan dat een voeding van twintig euro niet een kwaliteits voeding is.
Als je een goede kwaliteits voeding zoekt kom je er achter dat kwaliteit een prijs kent.
Meestal begint dat vanaf de 50/60 euro.

Qtec- sh....

Allemaal bedankt voor jullie reactie"s. Ik ga morgen eens even neuzen bij de PC-boer met het lijstje van Leila bij de hand en 70 euri's die ik maximaal kan uitgeven op dit moment.
Hou jullie op de hoogte.
Greetz,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan