Voedingsfan maakt enorme herrie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikdegraaff

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Hallo Allemaal,

Ik heb een +- 8 maanden oude pc hier staan.
Dat is mijn "hoofd"-pc.

Alleen de voedingsfan maakt zoveel herrie, dat als hij aanstaat, ik niet eens iemand uit de kamer tegenover kan horen.
Hoe los ik dit op?

Kan ik iets van piepschuim er overheen doen, of brand dat weg?

Dus concreet: Hoe kan ik die herrie laten verdwijnen, zonder dat mijn PC kapot gaat?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :cool:,

Rik

In het uiterste geval de fan vervangen... echter zal je pc waarschijnlijk een keer ergens tegen aan gestoot zijn waardoor de ventilator s vervormd / afgeknapt / verbogen... hij raakt nu misschien de fan grill of een component in de voeding..
afschermen met piepschuim zou ik maar per direct vergeten... waarom plaatsen ze hier een fan?.... juist voor het afvoeren van de warme lucht zodat je voeding niet in de fik vliegt...

eventueel kun je foto's plaatsen bij twijfel,

Succes

Geen piepschuim, oke.
Maar wat dan wel?

Of is het verstandiger om een compleet nieuwe voeding te kopen?

EDIT: Als het verstandiger is om er een nieuwe in te zetten, welke dan?
Graag een stuk stiller in ieder geval ;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als die fan zo veel lawaai maakt zou ik er eens mee naar de winkel terug gaan pc is immers pas 8 maanden oud volgens mij heb je dan nog garantie. neem aan dat hij toen hij nieuw was niet zo herrie maakte.

Hoi,

Helaas kan ik niet terug naar de winkel, want ik heb hem Nieuw gekocht via een eBay-winkel.
Die lui zitten diep in Duitsland, dus dat is geen optie, helaas.

En de garantie die ze geven is zes maanden, dus daarmee kan ik ook niet aankomen.

Wel bedankt voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben je een beetje handig anders zou ik eens kijken of inderdaad je een andere fan kan plaatsen en anders zou je en andere kunnen plaatsen . welk merk en type heb je nu qua voeding

Nou handig... Ik kan wel onderdelen vervangen enz.
Ik zal morgen eens de kast weer openmaken om het merk en het type op te sporen ;)

Morgen dus meer :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een nette prijs.
Ik ga deze bestellen.

Allemaal bedankt voor jullie reacties, en zeker de hulp!

Ik zet hem op "Opgelost"!

Gr. Rik

In dit verhaal ben ik wel uitgegaan dat jij zeker weet dat het de voedingsfan betreft.En niet je cpu en/of je gpu fan.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan