• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voet & koptekst geschiedenis verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2015
Mijn vraag gaat over Voet & koptekst geschiedenis verwijderen. Dus niet de voet en koptekst verwijderen van af een werkscheet.

Maar wanneer je onderstaand plaatje bekijkt, dan zie je allerlij info staan in de header en footer, welke zowel doormij als door de zender erin zijn gekomen.
koptekst voettekst 2.jpg

Ik wil deze werksheet doorsturen aan een ander maar er zit bepaalde info die je in dat plaatje ziet waarvan ik niet wil dat de ontvanger die ziet.
Hoe kan ik de gegevens die erin staan (geschiedenis) verwijderen/leeg maken.

Als ik inlog thuis of bij een kopieshop dan blijf je nog alle info zien, die wordt niet automatisch gewist.
Mijn vraag geld dus voor zowel de geschiedenis v/d kop als voettekst.

Alvast bedankt voor de hulp.

Albert
MsOffice 2010

Laatst bewerkt:
Hoi.
Druk op de knop linksboven met het windows-achtige embleem.
Kies dan voor voorbereiden.
Daarna "document controleren".
In het scherm daarna komen er een aantal opties naar voren, waaronder kop en voetteksten.
volg dan de instructies.
Groetjes, Ron.

Beste Ron,

Bedankt voor je reactie. Doch ik heb links boven het logo van excel. En als ik daarop druk dan kan ik kiezen tussen de optie Restore en Minimize.

Hierbij een screenprint van zoals ik het te zien krijg.

Excell.jpg

GRoeten,

Albert

Albert,

Voor Office 2010:
Bestand > Info > Controleren op problemen > Kop en voetteksten

Ik heb het probleem anders aan gepakt. Door de hele sheet inclusief plaatjes te kopiëren, vanuit de linker bovenhoek (A en 1).
Dan plakken in een nieuwe file, hierdoor is de hele geschiedenis van kop en voettekst verdwenen.

Tevens wanneer ik in de nieuw gevormde file een paar keer met mijn muis erop klick. Dan wordt het oude bestand met al zijn sheets/Taps en plaatjes gekopieerd in een nieuw bestand. Hierdoor hoef ik niet iedere tap opnieuw te kopiëren.
Het enige wat je dan hoef te doen is bewaren als.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan