• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voetbal stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

micas0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hallo iedereen,
Mij website van onze voetbalclub ligt eruit en omdat ik 'slim' ben met computers werd mij gevraagd de stand van onze C3 bij te houden, eerst leuk maar elke keer alles opnieuw erin zetten wordt irritant.
Is er geen mogelijkheid dat het automatisch gaat heb al heel wat site's gezien maar niet echt nuttige hulp.
PS; Ik gebruik Excel 2007, alvast bedankt !

voorbeeld

beste micasO,

laat eens zien, wat je zelf al heb gemaakt, dan komen de reacties vanzelf.

als het de bedoeling is dat het bestandje kant en klaar wordt aangeleverd, zal je het antwoord op dit forum waarschijnlijk (ook) niet vinden.

met vriendelijke groeten,

Oeldere

Ik begrijp, de vraag niet zo goed , als ik een excel bestand op een site wil zetten dan sla ik dat gewoon als html op en dan zet ik dat via een ftp://login : password@www.mijnwebsite.be op de site , wil ik daariets wijzigen dan wijzig ik het excel bestandje sleep dit naar mijn netwerk ( webmap ) en hups dat staat online .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan