• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voetbal toernooi

• Onderwerp starter Onderwerp starter RdS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RdS

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Nou ben ik opzoek naar een leuk bestandje welke ik kan gebruiken voor mijn eigen voetbalcompetitie.

Hierin moet ik gewoon de teamnamen kunnen veranderen en de wedstrijden invullen waardoor ik automatisch de stand kan zien in een poule. Er zijn 2 verschillende poules.

Nou heb ik eigenlijk niet de tijd om zo'n bestand helemaal op te zetten (en waarschijnlijk niet de kennis) maar het zou leuk zijn om deze toch te hebben.

Heeft niet toevallig iemand zo'n bestand welke ik kan gebruiken en vervolgens aanpassen met mijn eigen teams en uitslagen?

Ik heb al gezocht op toernooi, voetbal en competitie. Helaas kwam hier niet echt een goed resultaat uit voor mij

Alvast bedankt

Zo te zien is het een mooi programma maar aangezien ik het af en toe ook op een wat beter beveiligde pc wil gebruiken is het voor mij niet mogelijk om dit programma te installeren.

Het zou handiger zijn als ik een excel bestand zou hebben..

Evengoed bedankt voor je bijdrage

Helaas dus geen geschikte resultaten.

Ik wil graag een schema hebben waar per dag 4x een wedstrijd gespeeld wordt. Dus pouls met 8 teams.

Ik kan hier helaas niet rar bestanden openen. Zip is geen probleem. Zou iemand het even om kunnen gooien voor mij?

:(
Het zit niet echt mee, dat excel bestand is een excel 2007. Die wil niet goed samenwerken met excel 2003

Dat is een mooie opzet voor 1 wedstrijd.

Echter zit hier geen stand bij en maar 1 wedstrijd.

Dat is een mooie opzet voor 1 wedstrijd.

Echter zit hier geen stand bij en maar 1 wedstrijd.

RdS

Heb je nu nog niet door dat je hier kleine dingen kan vragen, maar dat er geen uren en uren geprogrammeerd gaan worden per vraag?

Wat jij zoekt is een kant-en-klaar programma, dat flexibel moet zijn en aan jouw wensen voldoen. Je kan zeker proberen, maar de kans is klein dat je dat hier zomaar gaat vinden.

Wigi

Tuurlijk snap ik dat wel

Kijk ik kan ook gedeeltes aanpassen naar mijn specifieke wensen.

Echter zijn de modellen die ik krijg of te weinig qua invoer. Of te complex om te veranderen.

Tuurlijk snap ik dat wel

Kijk ik kan ook gedeeltes aanpassen naar mijn specifieke wensen.

Echter zijn de modellen die ik krijg of te weinig qua invoer. Of te complex om te veranderen.

Zo ging het bij mij ook een tijd terug. Tot ik besloot mij in de materie te verdiepen...

Misschien vind je hier meer mensen die zo iets al hebben onwikkeld.

Daar ben ik de laatste maand ook al mee bezig maar er zijn vaak complexe zaken waarvoor gewoonweg wat meer ervaring voor nodig is.

Ik zal deze vraag maar gewoon op onbeantwoord laten en iedereen bedankt voor zijn moeite :)

Ik ben zelf ook bezig met een voetbalbestand (in de breedste zin van het woord) in Excel. Maar dat is echt heel veel werk en nog moeilijk ook. Zelfs ik (wil niet onbescheiden overkomen) ben nog niet toegekomen aan het opzetten van een tornooi oid. Mocht er ooit iets deftig uitkomen zal het wel betalend zijn.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan