• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voetbal tornooi

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamma

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Ik moet een opmaak van voetbaltornooi zien samen te stellen, mijn probleem is het toekennen van 3 punten bij winst, 1 punt bij gelijkspel en 0 punten bij verlies.
Als iemand de oplossing kent, laat maar weten.
Met de formule ALS lukt het gedeeltelijk maar krijg problemen bij gelijkspel omdat hij daar lege cellen ook als een gelijkspel aanziet.

Ik heb voor WK's en EK's ooit zelf een Excel sheet gemaakt, bekijk 'm maar eens. (niet professioneel hoor, een hobbywerkblaadje, zie bijlage in bericht hierna)
De pool was oorspronkelijk voor 84 deelnemers, maar om 'm passend te krijgen om het als bijlage mee te kunnen sturen, heb ik 'm wat "geknepen".

Laatst bewerkt:
Pasja

zou je die mij ook willen mailen a.u.b.

prettige paasdagen

Laatst bewerkt:
Hij zit bij DIT bericht, verwijder je mailadres maar (tenzij je de hele pool wil hebben (3 MB)

Bijlagen

En de uitleg die erbij hoort (zie bijlage)

In de uitleg staat momenteel 1 onwaarheid !!! Ik heb voor jullie de beveiliging nu van de werkblaadjes afgehaald zodat je alle cellen kan zien en "bewerken". In de oorspronkelijke vorm kunnen "gebruikers" geen celformules mollen (geblokkeerd). In de uitleg staat dat er cellen geblokkeerd zijn, maar da's nu dus even niet meer zo.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit,

zou ik de rest van de pool ook mogen hebben, dan verwijder ik daarna mijn e-mail

thanks

Is onderweg naar je...................

ik heb er 2 gestuurd : 1 voor een EK en 1 voor een WK.

1,5 MB en 3 MB groot...............

ik hoop dat je emailprogje de bijlagen accepteert : er zit namelijk een macro in het werkblad die automatisch die scorelijst voor de deelnemers berekent.
Vandaag de dag met alle beveiligingsproblematieken zijn er mailprogjes die "moeilijk" doen over macro's.

Geloof mij, de beide progjes zijn virus vrij !

Laatst bewerkt:
MTB,
je mailadres....... ?? De hele wereld kan nu nog jouw mailadres lezen ;) :D :D :D :D

Pasja

beiden progjes binnen gekregen met bijlage (lees: macro's) no problemo

ik heb een pool van de wedstrijden in de eredivisie.

intresse??

bedankt voor jouw bestand, ga hem nu uitpluizen:thumb:

hoe verwijder ik precies mijn mail adres??? met reageer op bericht lukt het niet

Ik ben wel een liefhebber van het kijken naar Eredivise voetbal (bordje Chinees op de schoot om 18.59 uur op de zondagavond...... :D ) maar doe er verder niets mee. Aan de andere kant, wie weet dat ik er nog 's iemand blij mee kan maken......... Graag dus !

komt eraan, blijft alleen de vraag over hoe verwijder ik mijn adres

Onder het desbetreffende bericht staan 6 rechthoekige blauwe drukknoppen. De meest rechtse moet je hebben.

als het goed is is die verwijderd,

poule is onderweg moet hem even cleanen van oude data

thanks

Net uit bed, even op forum gekeken en mijn excel file aangepast, bedankt voor de hulp.
Uit bepaalde formules in file van pool heb ik mijn probleem aangepast en nu werkt het, positief starten op zondagmorgend is meegenomen hé.
Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan