• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voetbal Tourspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobos

Verenigingslid
Lid geworden
27 jun 2010
heren,

ik doe samen met mijn tweelingbroer (63 jaar oud) al meer dan 25 jaar een prognostiek wedstrijd

bij de voetbalvereniging S.V.Sluis en dat wordt teveel op onze mannier van doen

en ook nog een Tourspel bij een cafe dat bestaat uit dagelijks de drie eerste renners te raden.

maar nu over de voetbaltourspel, wij doen alle punten nog met de handtellen en dan wel handmatig in een exelbestand

verzamelen om het alleen op te tellen.

wij werken zoals ik in het poulesysteem en het puntensysteem wat in Robstourpoule stond en heb aangepast

dat is onze mannier van doen en tellen daar is veel werk aan.

daarom vraag ik of er iemand is die er een bestand van kan maken met formules of zo
en de gegevens zoals in de bijlage.

wij kunnen ook geen site maken, maar dat is het minste.

grt. Johan Bogaard S.V.Sluis.

Bijlagen

heren, ik stuur een nieuw bericht omdat met overleg bij de voetbalvereniging er een aantal deelnemers waren die enige veranderingen wilden dus heb ik dat aangepast

kan iemand mij daarbij helpen

vriendelijke groeten Johan:)

Bijlagen

hallo,

heeft iemand al eens gekeken naar deze vraag en geprobeerd hem op te lossen.

ik zou zeer erkentelijk zijn moest dat worden opgelost.

en dat met de gegevens die ik op 3 augustus heb opgestuurd

alvast bedant voor u hulp.

grt. Johan:)

Beste RaymondC en Bobos ;)

Tabbladen in elkaar steken is een kleinigheid maar alles doen werken dat is een andere zaak.

Kijk maar naar de bestanden WK 2010 voetbalprognose en Dagprijzen die ik in elkaar gestoken hebt voor Bobos.
Er kruipt enorm veel werk en tijd in.

Ben nog af en toe bezig met dagprijzen in elkaar te steken voor 90 personen en je komt al met een ander voortsel naar voren.
Dagprijzen en tourspel zit weinig verschil in behalve dat de truien erbij komen en ploegen.

Groetjes Danny. :thumb:

Danny en Raymond,

het zijn twee verschillende.

Deze houd ik bij mijn voetbalvereniging en daarbij moet men een eenmalig een lijst invullen voor aanvang Tour

de andere Sluisse TourSpel voorheen Dagprijzen houd ik in een Cafe en daar moet je elke dag je prognose doen.

ik zend hierbij blad 3,4,5 blad 1 en 2 is al apart toegezonden zoals ik dat heb in handmatig moet invullen

op het blad met de punten in het eerste kolom moet Jokerfactor in verschillende etappes dubbele punten

ik heb bij de spelregels ingevuld 4e , 8e , 11e en 17e etappes maar dat kan per Tour verschillen

want het is altijd 1 vlakke rit, 2 bergritten en 1 tijdrit.

ik hoop dat je er wat mee kan, want zo mij veel tijd sparen

ik heb ook geen website waar ze het zelf kunnen invoeren maar dat is het minste

vriendelijke groeten Johan:thumb:

Bijlagen

Raymond,

ben je er nog aan bezig en moet je nog verdere inlichtingen hebben

ik wacht rustig af

ik moest de vraag nog even onder aandacht brengen van het Helpmij.nl team

grt Johan

Hallo RaymondC,

ik heb een vraag hoever sta je met mijn Voetbal TourSpel, moet je nog informatie hebben of kan je vooruit

ik vraag dit namelijk omdat ik op maandag 6 september voor twee maanden in het ziekenhuis moet.

ik ben al een aantal jaren ziek maar hoe de moet er in, daarom kan ik mij dan goed bezighouden met dat Spel

en verdere papierwerk voor de club met maken van wedstrijd- en Tournooischemas

laat aub iets weten dank U

grt Johan:)

voetbaltuorspel

raymonC,

ik zou graag van u een reacitie willen hebben hoever je staat met het bestand VoetbalTourrSpel,

ik zou je dank zijn als deze week nog iets hoort

voor ik op 6 sepember in het ziekhuis Brugge het SFX moet

vriendekijke Johan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan