• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voetbalcompetitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Berichten
235
Heeft iemand in excel een voetbalcompetietie voor mij. Wil graag voor de club van mijn zoon een competie etc bijhouden. Wie heeft er eentje voor mij??


groetjes
 
Dan vind ik mijn eigen bestand toch beter ...

- Ga naar www.wimgielis.be
- klik links op Lierse
- scroll naar beneden op die pagina
- bij interactief > bestanden > overzichtsbestand

Download dat bestand

Verander ploegnamen en het is klaar.

Wigi

Hoiihoii,

Ik vind hem niet erg duidelijk, we hebben een poul van 11 clubs, dus de rest van de kolommen en rijen bij uitslagen probeer ik te verwijderen en dan krijg ik bij de stand een hele kolom met rare tekens waar ik niks mee kan doen. Wat doe ik fout??
 
Ik vind hem niet erg duidelijk

Dan stel ik voor dat je zelf een bestand in mekaar steekt dat wel duidelijk is.

we hebben een poul van 11 clubs, dus de rest van de kolommen en rijen bij uitslagen probeer ik te verwijderen en dan krijg ik bij de stand een hele kolom met rare tekens waar ik niks mee kan doen. Wat doe ik fout??

Je zal eerst moeten deleten en dan sommige formules moeten reconstrueren die aangetast werden door het verwijderen. Ook de macro code zal je willen aanpassen (lees: deleten wat je niet nodig hebt en ook de celverwijzingen aanpassen)

Wigi
 
Dan stel ik voor dat je zelf een bestand in mekaar steekt dat wel duidelijk is.



Je zal eerst moeten deleten en dan sommige formules moeten reconstrueren die aangetast werden door het verwijderen. Ook de macro code zal je willen aanpassen (lees: deleten wat je niet nodig hebt en ook de celverwijzingen aanpassen)

Wigi

Ok, maar hoe kan ik formules reconstrueren dan?? Kun je me hierover wat uileg geven, want dit snap ikeven niet.

Romiam
 
Ok, maar hoe kan ik formules reconstrueren dan?? Kun je me hierover wat uileg geven, want dit snap ikeven niet.

Romiam

Download zulk een bestand.

Open dat bestand, en tevens een kopie ervan die je gaat aanpassen voor 11 ploegen.

Doe dan alles gelijkaardig, behalve dan dat er 7 ploegen minder zijn. Je kan altijd checken in het andere bestand hoe het was (met 7 ploegen meer dus).

Bv. een som over 18 cellen wordt dan een som over 11 cellen

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan