• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VoetbalTourSpel S.V.Sluis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
VoetbalTourSpel S.V.Sluisl

Hallo Joop7144,

heb je de punten van de eindstanden kunnen inbrengen in het bestand

en als dat zo is werk het dan ook.

laat iets weten. Dank U

grt Bobos Johan

zie http://www.worksheet.nl/forumexcel/downloads/65265-wielrennen-poule.html#post577494 bericht#2

voor de tourpoulebeheerders

importeer de officiele rituitslag van de tour de france vanaf Tour de France - 2011
maakt gebruik van internet explorer

werkt voor de jaren 2007 tot 2010 en misschien ook voor het jaar 2011 (als de bron/html van de site niet veranderd)
etappe 0 is soms de proloog

de gegevens en het bestand mogen niet gebruikt worden voor commerciele doeleinden.
Bekijk bijlage worksheet tour de france rituitslag importeren.xls

Laatst bewerkt:
Hallo Johan,

Eigenlijk vind ik de punten telling die wordt toegepast niet goed, mijn inziens zou iedere etappe punten voor de truien gegeven moeten worden ( Punten voor winnaar van de GELE, GROENE, BOLLETJES, WITTE en Ploegenklassement ) volgens mij was dit zo in versie 4 op deze manier kunnen de punten voor de eindklassementen vervallen nu wordt maar eenmalig punten voor de truien toegekend wat in het totaal maar max. 85 punten opleverd.

probleem bestand

Hallo,

ik heb een groot probleem met het bestand van Voetbaltourspel s.V.Sluis.

ik wil iets toevoegen en alles deleten om het opnieuw in te kunnen vullen

het betreft hoofdzakelijk de deelnemerslijsten

wie kan mij helpen Crow18 help mij aub

U heeft toen een voortrefelijk werk afgeleverd toen

het is wel een groot bestand

met vriendelijke groeten Bobos uit Sluis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan