voettekst in word

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik hoop dat iemand me kan helpen:
ik heb briefpapier gemaakt. Bovenaan een beveiligde sectie, dus daar kan niemand bijkomen. Onderaan een plaatje in een voettekst geplaatst, dus ook daar heeft niemand hinder van. Maar nu kan het wel een gebeuren dat een brief meet dan 1 a4 wordt. Dat betekent dus dat er automatisch op de 2e pagina ook eenzelfde voettekst geplaatst wordt. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat er aan het einde van pagina 1 automatisch doorgetypt kan worden op een hele lege nieuwe pagina 2 ???

Ik weet hoe je het uit kunt zetten dat een voettekst niet hetzelfde moet zijn als de vorige pagina, maar hoe krijg je het automatisch voor elkaar?
Of een hele andere manier waarop dat plaatje dus wel onderaan pagina 1 kan komen te staan, maar dat er maar een hele lege pagina 2 komt. Ik heb het papier erbij gevoegd...

HELLUP...

vergeten

had een rar bestand bijgevoegd, en dat doet ik niet...
oeps

doc

en een doc bestand werkt vanavond ook niet...

Kop en voettekst is tog juist dat je een stuk tekst automatisch op meerdere paginas wil late verschijnen. En jij wil het maar op 1 pagina. KAn je het dan niet berter gewoon typen?

michael

plaatje

Het is een plaatje dat echt op die plek op de pagina moet blijven staan. En zodra je in de tekst erboven dan op ENTER drukt, zakt het plaatje ook automatisch een plekje. Dus als je mij vertelt hoe je een plaatje echt vast op de pagina kunt zetten... dan ben ik ook gered..

Waarom schrijf je niet eerst de hele brief en plaatst het plaatje als laatste.
Lijkt me dat je probleem dan opgelost is.

Sigma

sjabloon

Moet een sjabloon worden in de comp die door meerdere mensen gebruikt gaat worden. Dus het moet echt heel gebruiksvriendelijk...

ga aan het eind van pagina 1 naar het menu "invoegen" en kies voor "eindemarkering", dan "sectie-einde" en kijk maar wat jij "lekker" vindt doorlopend of pagina-einde sectie.

Heb je er een gekozen ga dan in die sectie naar je voettekst en klik op het 5e icoontje van rechts, (waarbij je het woord "sluiten" als icoontje meetelt). De knop die je moet hebben is : "zelfde als vorige". Als je die 1x aanklikt dan is de voettekst in de zojuist gemaakte sectie anders dan in de vorige sectie en da's precies wat jij wilt bereiken. Laat de voettekst in die nieuwe sectie leeg en voila. Met deze "grap" kun je ook heel leuk even en oneven pagina's voorzien van wisselende voetteksten (en/of kopteksten), experimenteer er maar eens wat mee...............

gelukt

ik geloof dat het gelukt is...
thanks..
het was wel ff klooien.. maar ja..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan