Voettekst op laatste pagina van word document

Giovanni Smet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2024
Berichten
4
Besturingssysteem
office
Office versie
365
Goedemiddag,

ik maag een nieuw sjabloon voor een offerte en zou graag enkel op de laatste pagina een voettekst plaatsen met onze gegevens van het bedrijf.
Het lukt me echter niet.

ergens heb ik gehoord dat men een formule kan implementeren, maar dit kan ik nergens vinden.
ik werk met de nederlandstalige versie van office 365.

bedankt voor de hulp.
 
Dat zou kunnen, maar wellicht is het makkelijker om voor die laatste pagina een aparte sectie te maken, en daar de gegevens in te zetten. (Ik weet bijna zeker dat dat makkelijker is :))
 
Of, je kan dan net zo goed het antwoord geven:
Code:
{IF {PAGE } <> {NUMPAGES} "hier je koptekst" {PAGE}}
Met <Ctrl>+<F9> maak je een veld aan, daar typ je IF tussen de accolades, dan <Ctrl>+<F9> en typ je Pages tussen de accolades, en zo verder.
 
Dat zou kunnen, maar wellicht is het makkelijker om voor die laatste pagina een aparte sectie te maken, en daar de gegevens in te zetten. (Ik weet bijna zeker dat dat makkelijker is :))
Ik heb een sectie einde toegevoegd, maar dan geeft die geen voettekst als de offerte maar 1 pagina bevat. als men 2 pagina's heeft dan komt deze wel tevoorschijn.
 
Of, je kan dan net zo goed het antwoord geven:
Code:
{IF {PAGE } <> {NUMPAGES} "hier je koptekst" {PAGE}}
Met <Ctrl>+<F9> maak je een veld aan, daar typ je IF tussen de accolades, dan <Ctrl>+<F9> en typ je Pages tussen de accolades, en zo verder.
wat als de voettekst een afbeelding is?
 
Net getest, en het werkt in ieder geval als je een IncludePicture veld gebruikt:
Code:
{IF {PAGE } <> {NUMPAGES} "" {INCLUDEPICTURE "C:\\Map1\\Map2\\Pictures\\Map3\\plaatje.jpg"}}
 
Terug
Bovenaan Onderaan