Voettekst Outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri2500

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hey,

Mijn moeder wil graag in Outlook Express een voettekst met daarin een afbeelding en een stukje tekst, alleen waneer je dit wilt doen kan het aleen een bestands zijn met de extentie .txt in zo'n bestand kun je zover ik weet geen afbeedlingen plaatsen

Weet iemand een oplossing?

Greetz Henri ;)

Je kunt een "handtekening" maken met foto of ander plaatje..... Extra -> Opties -> handtekeningen......
Deze komt dan onder elk bericht te staan.......

Jah dat kan maar dat wil mijn mama dus niet,

ze wil geen handtekening alleen een plaatje met wat tekst,

en volgensmij als je dat in wilt voegen moet het dus een txt bestand zijn.

En daar kun je geen plaatjes invoegen!!

Greetz Henri

Misschien begrijpen we elkaar niet goed... Wat in Outlook [of OE] een "handtekening" heet, heeft niets met een handtekening zoals onder een brief of zo te maken....
De tekst die je onder deze antwoorden van mij ziet [dat van windows versnellen] is ook een handtekening.....
Veel bedrijven zetten als "handtekening" hun logo onder een e-mail......
De naam is dus wat misleidend, er had beter voettekst kunnen staan........

Probeer het anders even uit, je kunt zo'n ding met 1 klik weer weghalen.....

Zet gewoon even een tekst in dat handtekeningvak, en stuur een mail aan jezelf, kun je meteen zien hoe het eruit ziet...........

Laatst bewerkt:
Owkey, dan snap ik het, alleen zo'n "handtekening" moet een .txt bestand zijn. En een plaatje pas daar niet in!! :p Toch of heb ik het nu fout?

You are RIGHT! Domoor... ik! Dat is nu precies weer één van die kleine verschillen tussen Outlook en Outlook Express.... In Outlook kan het wel........ Sorry!
Dan kun je het alleen maar oplossen door het in Word, of nog beter, in Photoshop, in elkaar te zetten en het dan onder elk bericht in te voegen.... maar dat is ook 'n werk........

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een half uurtje zitten "zieken" met Word, opslaan als html [dat zou OE ook moeten "pakken"] maar dat werkt ook niet.......... jammer, ik kan verder even niets bedenken, sorry! :(

Owkey dan laat ik hem nog even open staan of iemand anders nog iets weet :P Wel bedankt voor de moeite hoor :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan