• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voettekst vanaf pagina 1 & koptekst vanaf pagina 2 laten beginnen

• Onderwerp starter Onderwerp starter safe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

safe

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Dag allemaal,

Bestaat er ook een mogelijkheid om in excel (2010) de voettext vanaf pagina 1 en de koptekst vanaf pagina 2 te laten beginnen? Ik zag wel dat in het menu koptekst/voettekst de 1e pagina afwijkend kan worden ingesteld waarbij een vaste tekst hiervoor gebruikt kan worden.

Aangezien ik via een VBA-code sommige cellen in mijn voettekst laat terugkomen, is dat in de standaard instellingen van excel niet aan te passen/in te stellen.

Ik zou ook hier een VBA-code moeten gebruiken, alleen weet ik niet welke code ik moet toevoegen om mijn koptekst vanaf pagina 2 te laten beginnen. (zie hieronder mn huidige VBA-code)

Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
With ActiveSheet.PageSetup
.LeftFooter = ""
.CenterFooter = " U dient het totaalbedrag van " & Range("G527").Text & Space(1) & "voor" & Space(1) & Range("B18").Text & " te voldoen" & vbCr _
& " o.v.v. uw factuurnummer.:" & Space(1) & Range("B15").Text & Space(1) & "op bankrekeningnummer ******* t.n.v. ******"
.RightFooter = ""
.RightHeader = "Aantal :" & Space(29)
.LeftHeader = Space(17) & "Product / omschrijving :"
.CenterHeader = ""
End With
End Sub

Ik heb uiteraard deze forum en Google hiervoor afgezocht, maar kan helaas geen antwoord op mijn vraag vinden..
Alvast bedankt voor jullie input !

M.vr.gr.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan